Bavarian Nordic — November 2022
-
-
Det kan desværre ikke ses på kursen... der lukkes positioner på en stille og elegant måde.
-
Der må være så mange private investorer, som holder sig langt væk. Forhåbentlig ændres dette fra på onsdag.
-
-
...mindes ikke at have set, at de havde bestilt 450.000 doser...100.000 til levering i år.
-
...det må være den her...https://www.bavarian-nordic.com/investor/news/news.aspx?news=6597
-
...som dog kun beskriver de 350000 i 2023
-
Mon ikke vi ser en stigning i aktien i morgen lige før regnskabsdagen, jeg tror jeg satser lidt mere på den i dag

-
Ja, det tænkte jeg også. Spændende at se, om de melder noget ud for 2023. Der kan vel ikke være mange overraskelser for det nuværende år, medmindre rejsevacciner og mindre MPX-ordrer overrasker. Det kan også være, at de kommer med et godt kvartalsregnskab og alligevel får aktien klø... forventningerne er sat ret højt op allerede.
-
@CSørensen - godt at høre fra dig igen...
-
@Cupcake (14:23). Som jeg har forstået det, så benyttes Market Makers mere i forbindelse med nye børsnotterede selskaber eller selskaber med meget lav omsætning / volumen. Jeg kan ikke se, hvorfor Bavarian skulle benytte sig af dette
-
@Cubinvest. sorry fik ikke læst dit svar rigtigt.. Sådan forstår jeg det også....
-
Det har intet med market makers at gøre i Bavarian, det er en "presse" algoritme
-
det er først i overmorgen, vi får løftet sløret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind