Bavarian Nordic — November 2022
-
..det var til 15.06
-
Man må undres over hvor ringe Bavarian er til at kommunikere med markedet, de sidder med et Q3 regnskab som er udfærdiget, hvorfor ikke sende tallene på gaden og få noget af usikkerheden væk?
-
Tror småaktionærerne der konstant handler 275 i ordredybden, ved noget vi ikke ved.
-
Måske fordi der er en bestemt procedure der skal følges? Jeg ved det ikke, men der kan være flere ting i det. Nu har de også sendt en mail ud (i onsdags) og ogfentliggjort, at den kommer den 9. som planlagt. Da mailen tikkede i min indbakke troede at det var et godt nyt… som de andre gange der var kommet en mail. Vi må vente spændte!
-
He He ja det er helt sikkert småaktionærer som handler 275 stk af gangen, men lig mærke til hvordan de posten hele tiden presser kursen ned i første lag
-
275 aktieposten - skulle der stå
-
Dette må være forklaringen for de sidste dages fald “ GSK speeds up the race to bring first RSV vaccine for older adults to market” https://www.pharmaceutical-technology.com/comment/gsk-rsv-vaccine/
-
Artiklen er dateret d. 31. oktober. Uden RSV eller Covid, så er det meget tvivlsomt at BAVA kan blive er selskab med sorte tal på bundlinjen fremover. Jeg tvivler på, at MPX og rejsevacciner alene kan løfte omsætningen. Vi får at se
-
Forsiden af Børsen i dag “Pengemangel truer en lang række danske børsselskaber”. Bava har en stærk likviditet, der styrkes gevaldigt i 2023 så der kan opnås betydelige fordele ved nye investeringer. Lad os glæde os til de kommende gode driftsresultater og kursstigninger.
-
Jeg håber selvfølgelig at de lykkes, men jeg prøver blot at forstå de her (voldsomme) kursbevægelser. Jeg prøver at forstå, hvordan markedet ser selskabet og deres chance for fremtidig indtjening. Det ser ud som om at det er disse 2 projekter og udsigten til deres succes, som bestemmer kursen. Vi er i samme niveau som før MPX som om at abekopper blot var en døgnflue
-
I dag og i går er det fyordet der påvirker Bavarian intet andet når man kigger på handelshistorikken
-
Hvordan forklarer du så, at fyordet procenten er nu på 5,53?
-
Hvis man sætter en algoritme til at sætte en kurs under pres, så kan alt lade sig gøre specielt i et tyndt marked med lav volumen som der er i Bavarian.
-
handel frem og tilbage, let og elegant, den klog narer den mindre kloge
-
bliver der smidt en post på 5.000 stk så falder kursen 2 kurspoint det er da lidt komisk eller?
-
Småaktionærerne
gir den gas … top latterligt at se på -
Det er vist det der kaldes short squeeze or not
-
Der blev da vist lige lavet et seperat rum til den short og manipulation snak
-
Ledelsen får svært ved at karakterisere året 2023 som et investeringsår som de gjorde for 2022, lad mig gætte hvis der ikke kommer resultater for RSV eller Covid-19. så er chaplin og forhåbentlig også IR fortid i Bavarian
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind