Bavarian Nordic — November 2022
-
..når man læser 'revised Temporary Recommendations', så synes det kun et spm. om tid før næste store ordre kommer fra US...l
ige efter midterm election er mit bud... -
-
@Villy: Der henvises til short-debatten, hvis der skal tales om shorts (efter seneste indlægs). Jeg mener at Helge har oprettet en ny fane til det
-
...ah come on Cub. Det er jo ikke diskussion om short eller manipulation, men blot en konstatering, som har indflydelse på kursen...
-
Det er helt fint med min, men jeg havde bare forstået det anderledes. Enhver post om shorts starter en hel lavine af indlæg efterfølgende
-
@WorkTrader 14:26 mv. PHEIC - efter at have læst om smitten / dødeligheden blandt hjemløse samt artiklen vedr. smitten i Tattoo-shoppen grundet dårlig hygiejne - kan jeg fortsat godt være meget bekymret om der nogensinde kommer styr på MPX i lande med ekstrem fattige, der bor tæt (slumområder). Det bliver en stor WHO-finansieret opgave - de søger jo også funding. Tror desværre kun, at USA får et budget til bl.a. MPX-stockpile, hvis demokraterne vinder midtvejsvalget i begge kamre.
-
Så skal Pfizer eller J&J bare købe Bavarian

-
Servicemeddelelse: Spændende nyt i Zealand Pharma-chatten.
-
-
Godmorgen

-
Godmorgen.

-
Oversigt på dagens mange regnskaber.https://www.proinvestor.com/finanskalender
-
Hvor langt skal vi ned i dag?
-
Det bestemmer vi desværre ikke selv, men det er en god mulighed for at supplere nu inden regnskab den 9. november
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind