Bavarian Nordic — Oktober 2022
-
Det ser ud til, at hagen ved Bavarian’s medvirken til ebola vaccinen ligger hid Jansen. Til gengæld siger WHO at der er to strategier, at bekæmpe selve udbruddet, men at hovedfokus er på at få en multitalent vaccine, som kan forebygge fremtidige udbrud. Her kan Bavarian stadig få en rolle, vi hører bare ikke om arbejdet bag gardinet. Her lidt om de to komponenter
-
Ad26.ZEBOV is a monovalent vaccine designed to provide active specific acquired immunity to the Ebola virus (formerly known as Zaire ebolavirus).
MVA-BN-Filo
is a multivalent vaccine preparation designed to provide active acquired immunity to the Sudan virus, the Ebola virus, the Marburg virus, and the Tai Forest virus (formerly known as Côte d’Ivoire ebolavirus). -
Skal Bavarian ikke melde ud at de har fået den mindre ordre fra Irland?
-
Ja, det giver mening. Mange bække små... Måske de lander med sorte tal for dette regnskabsår, hvis der er flere af ordrer som denne
-
Sidste opjustering var fra 7. sep. (HERA aftalen), sidenhen har vi fået Canada aftalen/udvidelsen, den bilaterale + udvidelse af PAHO, den på 100.000 fra Switzerland + den nye her igår...og dele fra disse indgår i 2022, så der må ligge en opjustering mere, tror ikke de kan holde sig i spændet 0-(200) på EBIT...mon ikke den kommer til Q3?

-
..også på rejsevaccinerne kan der være overraskelser...igen.
-
Pæn købsordre her kl. 10:39...
-
Jeg vil tro, at det ligger i størrelsesordren på ca. 100 mio. før de melder noget ud, som kan rykke på regnskabet
-
Min tanke i forhold til udmelding er, at det kun sker ved større ordrer, der påvirker regnskabet væsentligt i år. Chile har også lavet særskilt ordre for nogle dage siden, bl.a. 2800 stk med levering i år, resten i 2023, endelig ordrestørrelse alt i alt kender jeg ikke. Sammen med ordren til Irland på 15000 stk., og da jeg formoder, at BN også får/har fået flere små ordrer, at det gør, at vi får en samlet opjustering i år fra MPX.
-
Også selvom vidst kun de 5 tusinde stk til Irland var med levering i år.
-
Når markedet falder 1%, falder Bava 5%. Når markedet stiger 1%, stiger Bava 0,3%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind