Bavarian Nordic — Oktober 2022
-
Torsdagens aviser med Rockwool, SAS og B&O https://www.proinvestor.com/investornyt/887056/torsdagens-aviser-med-rockwool-sas-og-bo
-
Denne aktie opfører sig totalt skizofrensk
-
Godt hvis vi får kontaktinfo, men de er altså utroligt lette at finde. Og det er nok også rigtigt, at vente. Der hvor jeg var, var de imidlertid meget opsatte på at man meldte sig nu, og så ville man aftale konkret tid. Jeg ville ikke lige smide tlf numre og mail her, men de ville rigtig gerne om jeg videregav det. Jeg er fra det nordjyske, så hvis nogen vil have DEN kontaktinfo nu, sender i mig bare en besked her på Proinvestor
men når alle info er frigivet, kan alt jo skrives i debatten -
Hvorfor har Bava så meget fart på nu??
-
Ifølge de seneste dages logik burde vi sælge alle aktier nu og købe igen i morgen, når den falder 4-6% igen
-
Aktiemarkedet bredt har de senere år været LANGT mere volatilt end man har været vant til før i tiden - det er fuldstændigt vildt og uhørt set med historiske briller, at så mange aktier (osse kvalitetsaktier) svinger så meget på så kort tid. Men jeg tror alligevel ikke læren er, at man skal handle kortsigtet/svingtrade. Bevares, der er nogle få promille, som har næse for det og kan lave gode (læs:mange) penge. Men langt langt de fleste af os er bedre tjent med køb-og-hold.
-
Enig @kkjoel. Det var mere i forlængelse af hvad der blev skrevet i går. Jeg er en som holder (og har gjort det siden 2020)
-
En fin - og underholdende - strategi, hvis man absolut SKAL have spænding og ikke bare kan købe-og-lægge-i-skuffe, kan osse være at have en (gerne stor) klump (50%-80%, alt efter temperament og risikovillighed) lange, solide aktier (fx Novo) og så resten som korte og/eller fx shortede aktie. Så får man både en rimelig sikkerhed mod at tabe det meste og samtidig tilfredsstillet gambler-/tjene-mange-lette-penge gen'et.
-
..så kom der mail, Nu starter afgørende forsøg med dansk boostervaccine mod COVID-19
-
-
Jeg har også lige modtaget den og læst den. Det lyder meget positivt indtil videre
-
Nu mangler vi bare de sidste data for fase 2
-
ja..for det springende punkt ift penetrering af markedet, bliver uden tvivl varigheden...immunresponsen må næsten være triviel
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind