Bavarian Nordic — Oktober 2022
-
sorry
-
..enig
...
underligt at der intet står om størrelsen.. -
yes..men også PAHO udvider..
-
Hypen fra morgenstunden (kurs 224,50) ser nu at aftage...
-
-
Ja, du har sikkert ret Match. Helt enig.
-
Hej til alle, jeg er ny på siden som jeg har fulgt et stykke tid, spændende at følge jer alle, tror i at der kommer en opjustering mere fra Bavarian inden årsskifte ?
-
Velkommen til gruppen @Opportunity. Det er svært at sige med hensyn til flere opjusteringer i år. Selskabet skrev tidligere, at det ikke kunne udelukkes, men det afhænger selvfølgelig meget af, hvordan MPX udvikler sig. Lige nu ser det ud til, at den er under kontrol og aftagende i hvert fald i Europa. Men man ved aldrig. Jeg personligt ser det ikke som en stor chance. Nyheden i dag kom uden en opjustering, så der er nok tale om få tusinde doser (?)
-
Tak for svar, er helt enig i at 2023 bliver et godt år for Bavarian aktionærer, tænker også at Corona igen vil blomstre op igen når vi når frem til de kolde vinter måneder, spændende også her om Bavarian så kan melde noget positivt ud.
-
Der må være nogen, som tjener godt på de her daglige udsving...
-
Bava-tweet her til aften https://twitter.com/bavariannordic/status/1577006531690004480?s=46&t=0AwL11VmX5OviVwCxzIJ2Q
-
Godmorgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind