Bavarian Nordic — September 2022
-
Der er vist desværre ingen garanti for optur i morgen, markedet styres af computere og algoritmer så går det først nedad så er det selvforstærkende
-
Ordre Bavarian 2023:
1-juli: Ca. 1,75 mio doser til BARDA
15-juli: ca. 2,00 mio doser til BARDA
19-july: ca. 1,20 mio doser til EU-land
3-august: ca. 0,35 mio doser APAC land
20-sep: 1,0 mio doser til canada6,3 mio doser i 2023… 6,0 mia kr i omsætning fra abekopper. 1,5 mia fra rejsevacciner..
Forventer 15-20 mio doser i 2023.
-
@Elton 17:26: Jeg tror, vi alle er enige om, at ikke gives nogen garantier
Og jeg tænker også sagtens, at den kan gå ned, selv om den også går op - det er jo et klassisk mønster med en optur i tossetimen eller lidt længere og så en nedtur senere. Vi får se.... -
Bavarian må hyre nogle kommunikationseksperter ellers får de smadret kursen med chaplins roadshow i dagbladet Børsen https://finans.dk/erhverv/ECE14428881/dansk-selskabs-coronavaccine-faar-svaer-vej-mod-salgssucces/
-
“ Flere stiller sig tvivlende over for det kommercielle potentiale, og topchefen selv trækker også nu selv lidt i land på tidligere meget optimistiske udmeldinger” Helt enig Elton. Og hvem er “flere”? Er det eksperterne?
-
-
Darvin 10:46 nu skriver de jo ikke selv artiklerne altid
jeg plejer at være rimelig tydelig i mangler fra Chaplin og Rolf for den sags skyld. Men lige i den sidste uge syntes jeg nu altså i al fairness de har gjort et rigtig, rigtig godt arbejde rent kommunikationsmæssigt. Så alt i alt stor ros herfra - bliv ved med det. Det rykker dog ikke ved, at shorterne er her og først forsvinder hvis vi få nogle stærkere medaktionære i aktien - f.eks. Pensionskasser eller family offices. -
Forsent 20:39. De har sagt flere gange, at prisen afhænger af hvor mange man køber - ved få styk på unde et par tusinde forstår jeg, at de tager rigtig godt fat a’la 1000-2000 DKK pr. Vaccine. Ved større mængder i niveauet 100 USD pr. Vaccine.
-
Hvor ser du det henne? BVNRY lukkede i hvad der svarer til kurs ca. 219 herhjemme
-
@KMC - Jeg tænker, at du nok ser på BVNKF? Den hoppede underligt op fra 27,8 til 31,71 USD i eftermiddags. Tror det er en eller anden form for "fluke" - der er meget lav omsætning i den OTC-"aktie" (ADR), og den falder nogle gange lidt uden for skiven. BVNRY er mere retvisende.
-
Måske amerikanerne har læst om den nye russiske Khosta-2 variant:https://uk.news.yahoo.com/khosta-2-russian-bat-virus-180026177.html
-
Godmorgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind