Bavarian Nordic — September 2022
-
To sjæle en tanke Match.

-
Det kan du tro vi er pt. Det vælter ind med nytilmeldte som som slynger om sig med vrede på aktien og selskabet og medskribenterne. Træk vejret og brug krudtet konstruktivt, venligt og i pænt sprog. Det andet ekskluderer god debat.
-
Griber vi ikke ind i tide kører det helt af sporet. Her skal være rart at være for alle.
-
Du er netop ikke ny her. Gå derfor foran som et godt eksempel.

-
Velkommen til ProInvestor.com
Her er du i en venlig zone med fokus på et levende og spændende aktiemarked. Med saglige debatter, aktuelle analyser, perspektiverende in-put, givende links og interesserede spørgsmål.
Vær opmærksom på, at du står til ansvar for de indlæg og kommentarer du skriver.
Her på sitet er det helt uacceptabelt at komme med personligt rettede bemærkninger og motivforskning. Gå altid efter bolden - ikke manden!
-
Det er yderst sjældent, at det sker; vær dog opmærksom på, at vi fjerner indlæg og kommentarer, hvis de overtræder den venlige og respektfulde debatkultur vi har her på sitet.
Med venlig hilsen
Helge
-
Den køber jeg sgu ikke Helge. Du har et fantastisk forum her, jeg forstår selvfølgelig godt at der ikke skal herske anarki på debatten. Ja jeg er enig, person angreb og generel grimt ordsprog, hører ikke til her. Men det mener jeg heller ikke at mit indlæg hører under den kategori, sorry
-
Janolsen ..Du får det sidste ord. Vi kan dog blive enige om at være uenige, men nu kender du i hvert fald til det jeg mener er "venlig og respektfuld debatkultur".
-
Noget helt andet: ny variant B.1.6 identificeret i Peru: https://portugal.postsen.com/health/97962/Peru-reports-first-South-American-strain-of-monkeypox-virus.html
-
Helge havde det sidste ord i 11 minutter, så kom CS på banen og
-
36 min senere tog jeg det sidste ord. Nyd nu den flotte efterårsaften

-
som Helge også får nævnt i dagens video, så er det biotech (når det er bedst eller væsrt?) og det svinger vildt, med store forventninger til fremtiden og et informationsflow, der er altid bagefter ift. investors ønske. Du er tilgivet @Pensionisten

-
Bavarian - Var opkøb igen i dag, det er sådanne dag som kan give det store afkast på sigt. Hvis vi igen igen lige ser på fakta - Kopper vaccinen, den er lige blevet en fast bestand dele i mange landes sundhedssystemmer nu, det tager 6 mdr for at producere det så vi kommer til at se nogle heftige prognoser for 2023. Vaccinerne de indkøbte begynder at give resultater efter et par hård år. Corona vacinen, den er betalt af den Danske Stat, så ingen risiko - kun mulighed for et godt resultet....
-
.. RSV, når de lykkes bliver det rigtig sjov - også har vi alle de andre ting de har i bøgerne, som kan blive stort. Min vurdering er at vi meget hurtig kan se den stiger kraftig igen - der vil komme flere ordre dette er på ingen måde overstået endnu - vi se abekopper udvikler sig dårligt i alt for mange lande..
-
Er der her konsensus om, at det nuværende udbrud af MPX ikke længere har indflydelse på kursen, men at evt. fremtidig stock-piling er det væsentlige? I givet fald vil jeg begrænse deling at links vedr. nuværende udbrud - og mere blot følge chatten fra sidelinien og "lytte med". Jeg tror ikke selv på, at udbruddet kan begrænses, da folks (sex-)vaner ikke vedvarende kan ændres. PS Jeg er nyinvestor i Bava fra og med MPX - men er rimelig søstærk og er derfor fortsat ombord... God vind...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind