Bavarian Nordic — Juli 2022
-
blot et bud, jeg fatter det heller ikke

-
Måske derfor de forsøger at presse den ned, så stigningen efterfølgende er blevet kompenseret lidt
-
jeg satser og køber på shorternes salg
-
me too
-
-
haha...at rejse med ekstra kuffert er slang for korruption (min egen version/fortolkning af tingene..men big pharma er jo berygtet for det)
-
kuffert med penge
-
..så flyene var tungt lastet, da covid vaccinerne skulle pushes...hvis du forstår sådan lille en

-
11.28..ja der skal vel tjenes penge på de små korte positioner for at opveje en evt. positiv EMA nyhed...hvis de blot sætter shorten og venter...så har de måske nok presset kursen, men tjener ikke noget, hvis den så havner i samme niveau...
-
for sandsynligheden er vel over 50 for at den bliver godkendt (i min verden tæt på 100)
-
Fra Statnews (Skrevet af Chaplin) GVis I kan bruge det:https://www.statnews.com/2022/07/06/monkeypox-vaccine-value-investing-preparedness/?fbclid=IwAR1Cb6Vmp8n1T0HOsSDIUefjrO0YR7K_5qEitCKdj-PRrdFIHdmss5yiAnY
-
@WWW Ja, jeg tænker (læs: håber) også, at vaccinen godkendes - har dog en lille bekymring for at nogle bevidst hælder malurt i bægret - eller at evidensen om vaccinens efficacy, der p.t. indsamles - ikke er overbevisende... Der er vel en del "interessenter", der er interesseret i et sådan udfald.
-
Der er mange gode tanker om hvorfor kursen bør stige. Vil gerne høre input til hvorfor der er satset 3,6 mia. På atvden falder?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
)