Bavarian Nordic — Juli 2022
-
@Cupcake (14:48): artiklen er vist helt åben: ... "ccording to the plan, the Department of Health and Human Services will make available 296,000 doses, in the coming weeks. Of that, 56,000 doses will be made available immediately, and there should be 1.6 million doses available in the United States by the end of the year"
-
Jeg må indrømme, at jeg havde regnet med at der kom en ny melding fra selskabet senest i dag med oplysning om en stor ordre. Det hænger ikke sammen at der er efterspørgsel for vacciner og at de bliver kontaktet af så mange lande, men at der få kontrakter bliver underskrevet. Men det må tage lidt tid. Lavt volumen i dag i forhold til andre lande.
-
(i forhold til andre dage, skulle der stå)
-
I Bavarians vedtægter er der vist ikke specificeret en aktionærværn mod mulig overtagelse, hvilket er ret bemærkelsesværdigt... så de har det i princippet nemt med at byde på hele butikken eller lave en fjendtlig overtagelse
-
Så er der næsten flere tilfælde i tyskland end i England. England kommer dog med tal i dag, og så er de sikkert igen foran Spanien med ca 1500 tilfælde.... Sverige er nu på 28 tilfælde. Det går stærkt nu...
-
-
Spændende at se, om den nuværende stigning her inden kl. 16 bliver efterfulgt af et kraftigt fald ligesom i går på nøjagtigt
samme tidspunkt,., -
Lad os få et lille rally inden weekenden og så gode nyheder søndag aften så får vi en god næste uge
-
Portal | Finanstilsynet
Finanstilsynet - Selskabsmeddelelser - OAM
(oam.finanstilsynet.dk)
-
FANTASTISK!
-
Hvor stor er ordren??
-
"Da hovedparten af doserne under denne kontrakt vil blive leveret I 2023, vil ordren ikke have væsentlig indflydelse på selskabets forventninger til det økonomiske resultat i 2022"
-
Nu har jeg fået den på mailen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Halvspøg til side, jeg håber at en evt. meddelelse kommer efter lukke i USA...