Bavarian Nordic — Juni 2022
-
jeg lovede overkryddere til alle i forgårs i kurs 242...... Min åd jeg grådigt idag, og fik det sidste stykke galt i halsen. på den igen

-
@CSørensen Dr. Ding er medstifter af WHN, der for nyligt erklærede Monkeypox en emergency - og så tror mange det er WHO, der er tale om. Men han (og WHN) er ikke tynget af bureaukrati / diplomati som WHO er... Jeg tror på tallene. Monkeypox smitter ved berøring. Vi havde nogle raves i april / maj - nu er der pride og diverse festivaller. Mænd og håndhygiejne er der lavet studier omkring, så mon ikke verdenssamfundet har et kæmpeproblem til efteråret?
Google "guys don't wash their hands" ... -
@Svanehjelm - har brug for en oversættelse, er nemlig lidt autistisk...
-
Opfinderen, teknikeren, og pengemanden satte Bava
rian Nordic igang. Jeg har været med på hele turen - Topotarget, og tak skal i have. Jeg kom ud dagen før de dårlige nyheder på prostvac. Og ved i hvorfor ? UDELUKKENDE, fordi jeg fulgte gode mennesker SOM JER. Fulgte de bedste og mest indsigtsfulde debattører - og bum, sagde det, pludselig viste der sig en ekstra klog mand i debatten. Med ekstrem god forståelse for Bava, talte han st ørre - og jeg solgte i 439. Næste morgen græd alle. Tak -
Angående lincensaftaler og produktion af vacciner: det er en mulighed, dog siger BN , at "to date, we have not turned down a single order from governments that have requested doses of the vaccine. In the days ahead, we will be working to produce more vaccine if it is required"... Jeg forstår det ikke. Synes jeg læser alle vegne, at der ikke er vacciner nok...
-
@Svanehjelm - den skal jeg lige tygge på... og google lidt BN historie - Kan dog godt erindre svagt de dage med Åmund, hvor Åmund/BN var i medierne næsten dagligt. PS Forstår ikke helt sidste linie "talte han st ørre"...
-
Jeg følger Bava igen. Kom ind 6 uger før abepox. Min skuffelse fra dengang var så stor, at jeg har ikke rørt aktier før nu. Jeg er med fra dengang Liza rejste hjem, og jeg ikke turde købe Genmab i kurs 43, SELVOM SUKKERALF SAGDE VI S
KULLE.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind