Bavarian Nordic — Juni 2022
-
ku være fedt at tage på Roskilde med en god nyhed...kom med den
-
@YPE_ Havde du ikke skrevet et indlæg tidligere i morges om noget med mulige nyheder på vej? Er det indlæg fjernet??
-
Jeg får efterhånden frosset afføring med al den is i maven jeg har opbygget...(undskyld billedet)
-
Ja..ser ud til det indlæg er væk, kunne måske opfattes som kursmanipulerende...
-
Måske fordi den antyder noget insider halløj??
-
@Finanstilsynet, hvis I læser med her: kunne I også se lidt på short-manipulation?
-
-
Ser stort potentiale i Bavarian Nordic: 'Værdifuldt'
-
Aktier/middag: Plus til Mærsk i nervøs og tynd handel
https://www.proinvestor.com/investornyt/843868/aktier-middag-plus-til-maersk-i-nervos-og-tynd-handel -
@YPE (12:00) Jeg tror, at jeg har forstået hinten… tak for den.
-
@YPE meget herinde kunne egentlig karakteriseres som værende "kursmanipulation". Dit indlæg blev fjernet for et stykke tid siden, bemærkede jeg. Tror mere det var fordi det kunne karakteriseres som indsiderviden, som @Cubinvest også skriver... Men med opskalleringen af alt mulige tiltag, så må en opjustering være indlysende...
-
Vi fjerner altid den slags helt uacceptable indlæg som indikerer, at man har insiderviden.
-
Den slags er i sidste ende den anonyme skribents ansvar. Til at starte med er det dog Proinvestor.com og jeg personligt der som ansvarlig udgiver og redaktør får problemer med Finanstilsynet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind