Bavarian Nordic — Juni 2022
-
@WWW: kurven har stagneret de sidste pr dage og er begyndt at dykke. Der er ca. 920 bekræftede smittede og der ser ikke ud til at der er kommet nye tilfælde i weekenden. Måske der kommer et nyt spike i næste uge, som vi har set de forrige uger efter et dyk
-
Ja...bliver utrolig spændende hvad der meldes ud imorgen til præsentationen. Mit bud er at der meldes om betragtelige ordrer med her og nu levering, men at de samtidig skal levere yderligere data på effekt iforhold til licensaftaler..uanset tror jeg der kommer en opjustering imorgen...pga ordlyden i pressemeddelelsen
-
samt give en status på interaktioner med lande og organisationer på globalt plan vedrørende leveringer af vacciner på kort og lang sigt samt dets påvirkning af selskabets forretning og forventninger.
-
"samt give en status på interaktioner med lande og organisationer på globalt plan vedrørende leveringer af vacciner på kort og lang sigt samt dets påvirkning af selskabets forretning og forventninger."
-
og der kunne sagtens komme 2 cifrede stigninger i åbningsauktionen, hvis nogen føler sig klemt...men jeg har taget fejl før

-
@www er ikke ekspert på eksponentiel stigninger, dog mener at have læst her i weekenden, at udviklingen IKKE er eksponentiel. Den lette stigningen skyldes den øgede fokus. Afhængig af afstanden på Y-aksen, kan de fleste kurver "manipuleres" til at se stejle ud.
-
er det kun seksuelt det smitter? Eller er den luftbåren? Undrer mig over alle de lande der har 1 eller 2 smittet...der kan jo ligge et kæmpe mørketal som under covid...måske pga stigmatisering, etc
-
@WorkTrader - nej smitter ikke kun seksuelt https://www.who.int/news-room/questions-and-answers/item/monkeypox
-
tak...
-
ahh, de har 6-800 mill på bogen hvad jeg lige kan se, så næppe....
-
@Cubinvest2021 (13:44) WHO anbefaler p.t. anvendelse af MVA-BN (Jynneos etc) og fraråder ACAM2000. Som jeg forstår det, kan WHO ikke anbefale brug på storskala uden at der foretages yderligere kliniske studier - dvs. de helt store indkøb vil nok lade vente på sig, til der er yderligere dokumentation. Men mon der er lande der igen vil tages med bukserne som under COVID - hvor lande efter devisen "first come first serve" pænt måtte vente på, at at modtage vacciner fra producenten.
-
BN falder 0.5% i tyskland/Tradegate, måske de store nyheder ikke
er er nået derned :--) -
...så også lige 4 mia ved bare 10, som jo vil ændre alt for bavarian...
-
så ved en licens på 30 mio doser, som vil være 10 gange nuværende årlig omsætning, så er WWW's forudsigelser pludselig ikke langt væk
-
--for aktiekursen..
-
Virker underligt at man ikke opdaterer hjemmesiderne med angivelse af smittede. UK har lige sat en kedelig rekord https://uk.news.yahoo.com/monkeypox-77-more-cases-detected-131400977.html?guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAEmPy5qNhmDpMIeTPBQ3lTUzUHF0qNmcJ-Ja__48jPpVpamvJautnjtiQQHLtpl6gyZHrmPmI8DtCjjcvoo-xHUaCDp2sZPC8AWkhAUUfeLbTI1x1ZeA2hpYiSeTERRtMKgahYMCcEe7Nrb9tWEnxaI6nUYH36-BKN2_vkoyfhie
-
Monkeypox meter > 1.000 https://www.monkeypoxmeter.com/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind