Bavarian Nordic — Maj 2022
-
Ja, de har travlt nu med at få solgt ud og laver brandudsalg...
-
Vildt at vi allerede er i minus....
-
Hvordan kommer 'vi' til at vinde kampen mod Shorts? Det virker jo ikke til, at den strøm af positive nyheder der trods alt er kommunikeret de seneste måneder har resulteret i andet end nedgang!
-
Der skal flere købere end sælgere på banen.
-
....jo, men volumen har vel sjældent været højere end i disse dage?
-
Det er muligt, men jeg har nu aldrig oplevet, at en opjustering har givet en negativ indvirkning på kursen - jeg sidder ikke helt roligt på stolen

-
Tid til supplering, de forpulede shortere manipulerer kursen
-
62 millioner Bavarian-aktier er shortet p.t.
-
Jeg synes ikke det ser alt for godt ud, en opjustering og minus 4%, hmmm...
-
forhåbentlig kun 6,2 millioner
-
Ja, selvfølgelig. Det var en regnefejl: 70479272*0.0878= 6,2 mio.
-
shorting er godt shorting er sundt siger finanstilsynet, aktiemarkederne er jo blevet til det vilde vesten, når en virksomhed opsjusterer og aktien falder, så er der vist ved at være noget galt med markedsmekanismerne
-
Ja, jeg har tænkt på det samme. Over i stocktwits.com er der ca. 500 følgere på Bavarian og de undrer sig over, at der ikke er flere, som er opmærksomme på denne aktie i USA. Hvis den går viralt derover i de fora kan de små investorer godt presse shorterne ud
-
-
Jeg tror, at shorterne tænker, at der ikke gør så meget forskel om der er tale om et underskud på minus 1,2 mia., 1,1 mia, 1 mia. eller lignende (i forlængelse af de seneste opjusteringer). I det billede, fylder en engangsindtægt på 200 mio. kr. meget lidt... så de satser stadig på, at der skal rejses kapital for de kommende studier (RSV og Covid). For at skræmme shorterne skal der skabes "tilbagevendende" indtægter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind