Bavarian Nordic — Maj 2022
-
BAVA har faktisk en konkurrent på vaccinen:
ACAM2000
...it also carries a serious warning for a potential range of severe complications, including heart inflammation, blindness and death. It is also not designed to be used in certain groups of people, such as those with compromised immune systems.Det med blindhed og død er jo ikke så galt

-
Liste over smittede i udenfor Afrika: (link)
-
-
-
-
Jeg tror vi får en fondsbørsmeddelse i morgen med nye ordrer glæder mig til mandag
️ -
https://www-vg-hu.translate.goog/kozelet/2022/05/who-a-majomhimlorol-lehet-hogy-ez-csak-a-jeghegy-csucsa?_x_tr_sl=hu&_x_tr_tl=da&_x_tr_hl=da&_x_tr_pto=sc meget spændende læsning oversat fra ungarnsk

-
Ja - i det hele taget er der en tendens til at undervurdere, både fra WHO og andre. Det er også som det er lidt en automatreaktion. Der er to hivedstammer hvoraf den ene er ca 10% dødelig og den vi ser nu (Vestafrika) er nede på 1-2%. Hvad nu hvis. Der er flere KENDTE tilfælde på 2 uger, end vi har set på 40 år. Selvfølgelig er der et større ?? mørketal. Det man skal frygte er, at det smitter kæledyr, og får fast grobund i Europa og andre verdensdele. Så har vi balladen. Og derfor SKAL alle
-
Darvin 18:14 - præcis. Super skræmmende bagtæppe og så være Bava aktionær. Enten har jeg ikke fattet en skid hele mit liv (og det tror jeg jeg har) og ellers løber abekopper løbsk medmindre man i hele verden køber 3 cifrede antal millioner af nye vacciner eller lige fortæller befolkningerne at samtlige festivaller (a’la Roskilde Festival, Pride festivaller) er aflyst og man iøvrigt melder ud at msm som befolkningsgruppe skal leve deres liv helt anderledes end de gør. Fandeme ikke lige det
-
Livssyn jeg har kæmpet for de seneste 30-40 år.
-
... men sikkert også en mærkelig følelse for mange Moderna aktionærer. Orker næsten ikke indvirkningen på folks mentale tilstand, nye nedluk rundt om i verden hvor msm lovligt/socialt acceptabelt og hvor smitteopsporing dermed er vanskelig. Selv på en engelsk kostskole er det måske svært ...
-
hvor msm IKKE ER
lovligt/socialt acceptabelt -
Jamen WWW, vi har da en række fælles oplevelser med biotekselskaber, og vores syn på udviklingen er vel stadig - grundlæggende - positivt! Jeg tænker tilbage på Veloxis Pharmaceuticals til 0,37 kr. Og så en ung CBS studerende der skriver kandidat om aktien. Og konkluderer, at den burde koste mindst 0,85 kr. Hvorefter vi køber stort ind. Eller glæden ved at Genmab - efter Lisa Drakeman - stiger til 63,80 kr. i august 2012 , hvorefter jeg sælger med en mindre fortjeneste.
-
Og nu Bavarian Nordic - med hu hej vilde dyr - abekopper. Jeg tænker, at både deres covid-vaccine og deres RSV vaccine når deres endpoints, og bliver en succes. Dr tales allerede nu hos vore sundhedsmyndigheder, om vi skal forberede os på efterårets covidbølge med genvaccination med enten de kendte vacciner eller med NYE vacciner. Med andre ord - WWW- lad os som før glemme det kortsigtede potentiale og være tålmodige.
-
der ikke længere passer til selskabets udvikling samt en bestyrelse der mere er en kosmetisk bestyrelse end en dygtig strategisk bestyrelse.
-
Godmorgen Match - Bestemt generelt positiv. Mega stærk pipeline og super kandidater. Men en ledelse og CEO ...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind