Bavarian Nordic — Marts 2022
-
Mange tak. Jeg er helt enig og værdisætter meget dine indlæg, som giver en rigtig god perspektiv og stiller relevante spørgsmål. Min bemærkning var skrevet med et glimt i øjet og jeg blev lidt mere rolig ved at læse, hvad du skrev. Ikke fordi jeg skal hænge mig fast i den, men fordi jeg anser dine synspunkter som troværdige. Nu er jeg dybt investeret i dette selskab, så jeg må væbne mig med tålmodighed og håbe, at de en dag når deres mål
-
Bavarian/Jefferies: Sænker kursmål til 290 kr. fra 415 kr. https://proinvestor.com/investornyt/792077/bavarian-jefferies-saenker-kursmal-til-290-kr-fra-415-kr
-
Gas kursmål jf. Bloomberg 402 - syv køb, en hold. Jefferies 290 opdateret 8/3, Nordea 547 opdateret 7/3, Kampen 425 opdateret 4/3, Needham 380 opdateret 4/3, Cown ingen kursmål "marked Perform" opdatere 4/3, Danske Bank 440 opdateret 5/1, Carnegie 433 7/9.. Konklusion ift analytikerne er kursstigningsmulighed på 175
-
"Gns" kursmål... Jf. nedenstående - meget interessant år vi går i møde for Bavarian Nordic..
-
@Enkommentar1: har Danske Bank ikke sænket deres kursmål til 350 jfr. indlæg fra Stockwatch1 d. 7/3 10:01? Alligevel er vi over 350 gennemsnit kursmål hvis man skal stole på analytikerne
-
Hvis Danske Bank har sænket deres kursmål har Bloomberg ikke fået den opdateret endnu..
-
Om man kan "stole" på analytikerne - Det er vel deres bedst skøn og jeg kikke altid på gennemsnittet samt hvor mange der har "køb, Hold og Sælg" samtidigt kikke jeg lidt på regnskaberne - ud fra dette syntes jeg og har ment i lang tid at Bavarian er et godt køb - det har kostet en del i denne omgang, men samlet set har jeg tjent mange penge på Bavarian hen over årene - men den svinger ekstremt. To fase tre, produkter som
-
kan sælges - jeg syntes det er et godt køb.
-
Så er short positioner (over 0,2%) oppe på 7,2
% -
De bliver bare ved... stopper de mon ved 10%?
-
hvorfor skulle de det?, det går jo stadigvæk strygende for dem!
-
Så er short positioner (over 0,2%) oppe på 7,45
% -
Hvis man ikke har meget sympati for shortere, kan man læse denne artikel og lune sig lidt ved det: https://www.berlingske.dk/business/de-havde-satset-paa-at-nikkelprisen-ville-falde-nu-stiger-den-med-250
-
@Cubinvest2021 - Xiang Guangda har vist fået permanent allergi for grundstof nr. 28.
-
Jeg bliver altid meget glad, når shortere bliver klemt godt og grundigt... nu er handel med nikkel noget andet en biotek, men alligevel
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind