Bavarian Nordic — Marts 2022
-
For dem der ikke har lyttet med på præsentationen og Q&A i fredags. Det lader til, at der udover non-inferiority fase 3 studiet med covid-vaccinen bliver lavet et sammenligningsforsøg, hvor covid-vaccinen bliver sammenlignet med regeringsvaccinationsprogrammer med godkendte vacciner (primært mRNA-vacciner). Dette er meget positivt ud fra kommercielt synspunkt, da det vil være essentielt at kunne køre et head-to-head for at vise fordele ved en 2.generationsvaccine for at vinde markedsandele.
-
Tak BioBio. Første positiv kommentar jeg læser fra dig om Bavarian i dette tråd
så er der lidt håb enndu… -
Nordea fastholder kursmål på Bavarian på 547 kroner i deres opdateret analyse af d.d.: "While the 2022 guidance from Bavarian was worse than expected, the big deviation from our estimates was driven by a shift in smallpox vaccine revenue (Jynneos) from 2022 to 2023. We now estimate that Bavarian will start to invoice the USD 299m in freeze-dried Jynneos revenue to the US government in 2023 (versus 2022) and hence complete the order and invoicing during 2023, 2024 and 2025. Our top-line (...)
-
"(...) estimate for 2022 is cut by 31%, but we raise our estimates for 2023 and 2024 by 4% and 5%. During the next couple of months, we expect that Bavarian will start the two large ph III studies for the COVID-19 vaccine ABNCoV2 and the RSV vaccine MVA-BN RSV. These are both potential blockbuster indications, which could be transformative for Bavarian. We remain buyers of the stock with an unchanged DCF-based target price of DKK 547."
-
Opkøb af flere vacciner kan blive vejen til Bavarian Nordics 2025-ambition https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article13796441.ece?utm_campaign=MedWatch Morgen&utm_content=2022-03-07_&utm_medium=email&utm_source=medwatch
-
Hvordan Nordea kan fastholde et kursmål (12 måneder) på kr. 547.- er mig en kæmpe gåde set i lyset af, at kursen nu ligger på ca. 136.-. Der kommer vel ikke mange triggere i 2022...
-
Danske sænker dog kursmålet til 350 i dag
-
Det giver mening. Tak Pensionisten.
-
Spørgsmål
Er terminalværdien beregnet for 2025? Kursmålet der fremkommer fra DCF modellen, består formentligt af 90 % fra terminalværdien, som rummer den teoretiske værdi af cash flow, der ligger ud over budgetperioden 22-24 (?) -
Helt i orden Pensionisten. Det er heller ikke afgørende for værdiberegningen, men mest en kommentar til beregningsprincippet DCF.
-
@CubInvest2021. Det er sjældent, der er noget, som er sort/hvidt. Man skal måske ikke tage alt fra selskaberne selv (sælgerne) for 100% gode varer. BN er generelt gode til at snakke om alt det positive, uden at gå ind i eventuelle problemer. Jeg ønskede i tidligere kommentar bare at fremhæve denne positive nuance, som var gemt i Q&A i fredags. Det er stadig en fugl på taget og ikke faldet på plads overhovedet, men positivt at det nok kan lade sig gøre ud i fremtiden...
-
Mange tak. Jeg er helt enig og værdisætter meget dine indlæg, som giver en rigtig god perspektiv og stiller relevante spørgsmål. Min bemærkning var skrevet med et glimt i øjet og jeg blev lidt mere rolig ved at læse, hvad du skrev. Ikke fordi jeg skal hænge mig fast i den, men fordi jeg anser dine synspunkter som troværdige. Nu er jeg dybt investeret i dette selskab, så jeg må væbne mig med tålmodighed og håbe, at de en dag når deres mål
-
Bavarian/Jefferies: Sænker kursmål til 290 kr. fra 415 kr. https://proinvestor.com/investornyt/792077/bavarian-jefferies-saenker-kursmal-til-290-kr-fra-415-kr
-
Gas kursmål jf. Bloomberg 402 - syv køb, en hold. Jefferies 290 opdateret 8/3, Nordea 547 opdateret 7/3, Kampen 425 opdateret 4/3, Needham 380 opdateret 4/3, Cown ingen kursmål "marked Perform" opdatere 4/3, Danske Bank 440 opdateret 5/1, Carnegie 433 7/9.. Konklusion ift analytikerne er kursstigningsmulighed på 175
-
"Gns" kursmål... Jf. nedenstående - meget interessant år vi går i møde for Bavarian Nordic..
-
@Enkommentar1: har Danske Bank ikke sænket deres kursmål til 350 jfr. indlæg fra Stockwatch1 d. 7/3 10:01? Alligevel er vi over 350 gennemsnit kursmål hvis man skal stole på analytikerne
-
Hvis Danske Bank har sænket deres kursmål har Bloomberg ikke fået den opdateret endnu..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind