Bavarian Nordic — Februar 2022
-
Det er altså lidt interessant at læse alle de tosset kommentar der kommer fra flere på dette kommentarspor på Bavarian Nordic. For mig er det klart at der er nogle som intet ved om hvad det er de har investeret i, jeg var begyndt at kommentere lidt - så tosset kommentarne er tror jeg at det er bedre at stoppe.
-
Onsdagens aktier: Minusdag trods plusser til Royal Unibrew og Ørsted https://proinvestor.com/investornyt/785959/onsdagens-aktier-minusdag-trods-plusser-til-royal-unibrew-og-orsted
-
Det er nu ikke så sikkert. Bedre kommunikation til markedet: ja. Men kursen ville stadig være smadret grundet shortangrebene, rentestigninger, krig osv osv.
-
Meddelse til markedet - der blev lovet opdatering i Q1 når du havde fået de sidste data fra fase to på Corona - dette blev nævnt to gange fim spørgsmål.
-
Lyt 27,45 der siger CEO direkte de forventer at afrapportere i Q1 der bliver spurgt ind til det senere igen og Q1 fastholdes - 42 min jeg hører INTET med de laver at afrapportere dette.
-
Det er endeligt ret enkelt, ledelsen har flere gange sagt at de forventer at vaccinen virker mod omicon, derfor vil det være kurs påvirkende hvis den ikke gør og derfor skal dette meddeles ud øjeblikkelig. Så hvis de har data i januar der viser manglende effekt forventer markedet at de overholder reglerne og melder det

-
Derfor skal et resultat "within weeks" meldes
ud -
Beklager rormuleringen
-
Beklager formulering, det jeg mener er at hvis de som chaplin siger har et så vigtig resultat within weeks,, ( at han føler han skal nævne det på pressekonferencen,) så skal et evt negativt resultat meldes ud hurtigst muligt
-
Vi skal huske på, at USAs regering (Barda) er en god kunde ift. Bavarians fryssetørret koppevaccine, som de har købt op som en forebyggelse mod bio-terror. Det kunne tænkes, at der åbner sig et marked ift. en kommende bio-terror trussel i Verden og her kunne Bavarian stå ret godt...
-
Link?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind