Bavarian Nordic — Februar 2022
-
Shorterne låner typiske for en længere periode og typiske er det store positioner, så kan de ikke være afhængig at nogle "små" poster som der ligger i Nordnet eller andre banker.
-
du kan ikke mene seriøst at firmaer der lever af folks tillid, vil drive forretning på den måde?
-
@arnex du kan ikke mene seriøst at firmaer der lever af folks tillid, vil drive forretning på den måde?
-
mht til tilliden til BN er den derimod mindre
Chaplin sagde på sidste webcast i december at der var afklaring om effekten mod omicron var klar "within weeks" -
Messersmith: Jeg siger ikke at nogen udlåner aktier uden ejers samtykke, jeg har blot konstateret ved tidligere lejligheder, at der var en forsinkelse i registreringen af mine aktier hos nogle, som jeg havde købt aktier i. Og det ville da være dejligt, hvis det var muligt at checke ens behold og ikke kun blindt stole på, hvad der står på bankens hp
-
Messersmith - jeg er uenig med dig omkring hvornår der er lovet indformation - på sidste web-cast sagde han Q1 og han blive spurgt ind til dette igen og svaret igen Q1 - men du kan selv lytte efter på deres hjemmeside.
-
det har jeg gjort:-) og han siger udtrykkelig at de undersøger effekten mod omicron og resulteterne er klar within weeks
' -
siger den 41-43 minuter inde i Q&A
-
Det er mere nuanceret - de håber på at kunne få nogle data på omicom. Måske de har set noget som tyder på det fungere og derfor de har været så kraftig at sige at de fungere.
-
Gisninger - det er vi 100% enig om.. Deres CEO har ry for at være meget sikker på det han udtaler sig om..
-
Han har nok så travlt at han har glemt
tiden
-
træls! men objektivt så er 50% kursfald og stadigvæk 6.5% shorted aktier, ikke noget der tyder på markedets på tillid til BN eller deres kommunikation
-
tror at casen er intakt, men kommunikationen er helt i skoven
-
sammenholdt med truslen om krig og biotech generelt er nede, er det en perfekt storm, ville ønske jeg havde flere frie midler til at købe for

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind