Bavarian Nordic — Februar 2022
-
Hvad betyder det? Følger der penge med eller en priority review voucher?
-
For det første er det en positiv evaluering fra FDA. Dernæst betyder det bl.a at de kan få vejledning og støtte mht udvikling og godkendelse, samt at det bl.a derfor, men ikke kun, bliver kortere til godkendelse. Så afgjort positivt
-
Tak, kortere vej til markedet det kan vi lide

-
markedet skal måske lige have tid til at "oversætte" den. lad os se efter tossetimen
-
Bavarian/Sydbank: RSV-vaccine blåstemples af FDA https://proinvestor.com/investornyt/781068/bavarian-sydbank-rsv-vaccine-blastemples-af-fda
-
tror efterhånden det eneste der kan løfte kursen er penge i kassen der viser firmaet producere noget der er brug for, ved nye ordrer på koppe eller ebola vacciner... investorerne vil ikke have flere fugle på taget kun hard cash.
-
Super dejligt at BN snart kan komme i salg med ABNCoV2 som har blockbuster potentiale på booster markedet. RSV-fremskridt øger sandsynligvis sandsynligheden for partnerskab. Projektet står ikke længere stille. BN kan blive årets vending. De levende skal se.
-
det hjælper ikke at ærgre sig over man ikke fik solgt før nytår, så vi må istedet glæde os over dem der kan komme ind på dette niveau

-
Så har BN offentliggjort deres planer for RSV fase 3 forsøg , ser ud til at starte i april https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT05238025?term=Bavarian+nordic&recrs=ab&draw=2&rank=1
-
Mange tak Messersmith
-
nu skal man passe på med at spå om fremtiden.. MEN her kommer en forudsigelse
BN har tidligere lovet resultater om ABNCOV2 virker mod ominicrom i start januar, og fase 2 resultater i start feb. resultaterne udestår. Hvis de var negative ville de forelægge allerede og pga loven, om kurspåvirkende data, skal de meldes ud når klar. VI ved at ledelsen har meddelt vi får en kommercielt ABNCOV2. Så min påstand er at der kommer YDERST positive resultater snart.....så må vi se om det passer 
-
God pointe. Det er også det, som jeg satser på. Måske de prøver at "time" de gode nyheder i forhold til kursen, så de ikke kommer midt i en invasion af Ukraine (der kommer ikke krig, det er bare Putin, som har mindreværds kompleks og vil have noget opmærksom som et lille barn)
-
Kursen på Bavarian er efterhånden dybt mærkelig, sidst jeg så var der købt på den fra alle med kursmål ca. 409. De levere på have de har lovet og mere til. RSV - FDA har "blåstempel" deres fase tre, det var ikke forventet og I har se set link på at deres fase tre er planlagt og kører. Så afventer vi Corona nyt - som andre har nævnt tror de selv meget på dette - Så hvis I ikke ha købt var det måske ide at kikke på denne mulighed.
-
Corona vaccinen - flere giver udtryk for at Bavarian er for sendt ude - Det tror jeg ikke ud fra alt det vi kan læse ude fra den store verden - mange steder er det et kæmpe problem.
-
tror også der vil være et betydelig marked for coronavacciner til ældre og sårbare, men det bliver ikke de eksisterende mRNA der har vist de er for specifikke og for kort virkningstid man kan jo ikke blive ved med at vaccinere 2-4 gange om året. håber analysen af BN er korrekt og de melderpositiv ud.
-
Messersmith 10:13. Sådan læser jeg det ikke. Gode data er lette at melde ud og kommer rettidigt. Super dårlige data er måske ikke rare at melde ud, men dog simple nok og kommer når de konstateres. “Knald” midt imellem kræver større analyser, forklaringer, vinkler mere data “for at redde i land”.
-
Så jeg tænker det er der vi er. Enten virker vaccinen ikke som håbet og eller har Bavarian lavet et eller andet galt i designet af forsøget - men intet af det så slemt at det er helt skidt. Om det så er nok og noget der kan reddes i land må tiden desværre vise. Men Bavarian holder endnu engang ikke det de har meldt ud - mærkværdig ledelse og endnu mere mærkværdig bestyrelse eller mangel på samme
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind