Bavarian Nordic — Januar 2022
-
jeg har ihvertifælle aldrig set noget ligende på en aktie,
uden nogen for for nyheder eller info. -
Hvis BN skal nå ambitionen om at blive et førende vaccine firma i 2025, bliver de nød til lære hvordan man tilfredstiller markeds krav om info, for derigennem at sikre en stabilitet der gør at investore tør skyde penge ind i firmaet. der er jo ingen der vil købe deres aktier iøjeblikket, endsige skyde nye penge ind i det (hvis/når det bliver nødvendig)
-
For god ordens skyld vil jeg lige fortælle, at min portefølje af Bavarian Nordic ikke bliver solgt i denne runde nedgang. Jeg har været igennem det, der var værre på aktiemarkedet, og for mit vedkommende drejer det sig ikke om udefrakommende salgsbølger - som det meste givetvis er - eller såkaldte rotationer. Det grundlæggende hos BN kender vi alle, og selvfølgelig - hvis man ikke tror på selskabets produkter - ja så er tiden måske inde til et salg. Med positivt nyt kommer der flotte stigninger.
-
Helt enig med Match. Jeg sælger hellere ikke mine. Og jeg har et pænt antal stående.
-
Nej der er efterhånden langt op. Vild udvikling på aldeles kort tid. Markedet har 0 forventninger til de store potentialer der fortsat ligger i pipeline for både rsv og covid (ja sidstnævnte er da mindre end for 2 måneder siden, men alligevel). Som andre har skrevet, så mangler der jo kommunikation fra selskabet om hvordan man forholder sig (eller i det mindste hvordan man ser udviklingen lige pt.)
-
Den her nyhed hjælper hellere ikke kursen: https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article13666645.ece
-
Men i sidste ende handler det jo primært om kvalitet, antal stik, holdbarhed, osv. Nu må vi langsigtede investorer håbe på, at Bavarian har styr på deres studier og kan levere varerne til sidst.
-
Jeg tror ikke den tilgang kommer igennem med en vaccine. der skal jo stadigvæk finansieres forsøg, og produktionen skal sættes op, samt til sidst distribueres. Tror ikke det kommer til at ske på none-comercial basis.
-
En anden trøst: i morgen kunne Bavarian gå ud og meddele, at de dropper covid-vaccinen grundet dårlige resultater og at de også dropper RSV grundet manglende partner… og så burde kursen ikke kunne rykkes mere end et par procenter ned. Dette, set i lyset af, hvad kursen er nu
-
Bava - Giver 40 % kursfald på 3 måneder en købsmulighed https://www.proinvestor.com/boards/100432
-
Den manglende kommunikation fra selskabet er intet mindre en katastrofe. Tænker vel at de 1,8 mia. kr. de netop har fået tilført, ikke er gjort med hoved under armen. Kom nu ud af busken og sig i det mindste hvordan status er på nuværende tidspunkt.

-
Jeg tør næsten vædde, at den næste pressemeddelelser der kommer fra Bavarian er vedrørende medarbejder-warrants eller lignende. Meget skuffende den tavshed der er. Det forstærker blot en generel opfattelse af, at der ikke er godt nyt foreløbigt. Og imens flygter flere fra aktien. Mon ikke de store aktionærer er i gang med at kimme Rolf med opkald
-
Tror desværre også at kursen forbliver nedadgående indtil der kommer nyt, og hvis negativ får den et ekstra hak

-
Hvis de vil have investeringerne til at række noget længere, kunne de passende lukke deres IR afd. Der skere ikke meget her. Og det virker som om de ikke mener at kommunikation er nødvendig i en moderne virksomhed og en altid omskiftlig verden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind