Bavarian Nordic — December 2021
-
Det kunne godt lugte af NH. Vi får at se, hvem der bider på og hvem de har talt med på forhånd. Men at åbne kl. 1710 og lukke samme dag - så har man lavet et eller andet på forhånd. ... og hvor nogle skal smide 1,7 mia på torsdag

-
kkjortel nu har ret der mangler et nul i farten
1500mill er udbyttet hvis der gives ca 10% rabat af 1,7mia , ikke helt nok til fase 3 -
Håber ikke du har solgt i dag Messersmith. Tænker vi skal nord på de kommende måneder. Der er massere af trickere i vente. Hvorom alting er - vi ved mere i morgen
-
Wolf jeg har ikke solgt, tror skam stadigvæk på projektet. men er ked af den måde de forvalter investorernes penge på, med deres dårlige timing og ko
munikation -
Jo, det ville tage noget længere tid, book-building er det rigtige her, men de skulle ikke have talt om en aktieudvidelse før efter børs-luk, så have de kunne udnytte de gode nyheder fra covid forsøget til at få en højere kurs på de nye aktier
-
Der må simpelthen være foregået noget i kulissen her. Jeg nægter at tro, at de er så uprofessionelle, at de taber alt på gulvet på denne måde. Jeg undrer mig over, at aktien taber 10 % i sidste uge forud for forventede gode nyheder, også ved de gode nyheder, så dumpes kursen med denne emmision. Der har hele tiden været meldt ud, at en partner far Big Pharma skulle findes i foråret. Det ændres ikke bare på få måneder! Der er sket noget vi ikke ser.
-
Bavarian vil lynsælge millioner af nye aktier - NY https://www.proinvestor.com/investornyt/745485/bavarian-vil-lynsaelge-millioner-af-nye-aktier-ny
-
tradegate.de handler dem i øjeblikket til 40.50EUR /303dkk så måske meget bedre imorgen end jeg har frygtet
https://www.tradegate.de/orderbuch.php?isin=DK0015998017 -
Bavarian Nordic har med succes gennemført en rettet emission og privatplacering af 6.373.680 nye aktier til en udbudskurs på DKK 268 pr. aktie, hvilket har resulteret i et bruttoprovenu for Bavarian Nordic på DKK 1.708 millioner
-
Bavarian Nordic har i forbindelse med Udbuddet accepteret at påtage sig en lock-up forpligtelse i 180 kalenderdage efter afvikling af Udbuddet (med forbehold for visse undtagelser). Derudover har generalforsamlingsvalgte medlemmer af Bavarian Nordics bestyrelse og medlemmer af direktionen i forbindelse med Udbuddet aftalt at påtage sig en lock-up forpligtelse i 90 kalenderdage efter afvikling af Udbuddet (med forbehold for visse undtagelser).
-
Da Udbuddet var overtegnet, blev der foretaget en individuel tildeling af de Nye Aktier.
-
Dejligt at det er vel overstået. Lad os så håbe, at kursen kan komme mod nord, nu denne Rick nu er taget ud - og vi istedet har 1,7 mia ekstra i kassen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind