Bavarian Nordic — November 2021
-
Men hvad skal til før shorterne indser det? Og hvem låner de 5% af aktierne fra? ATP eller andre danske pensionskasser, udenlandske store investorer, små investorer via en eller anden platform/private banking afdeling/storbank?
-
Hvis resultaterne fra booster-armene er ligeså overbevisende som Bavarians egne forventninger, så bliver det sjovt. Man skal i hvert fald af en selvtillid på størrelse med Gaddafi, hvis man melder sådan ud, og resultaterne viser sig efterfølgende
at falde til jorden.. https://medwatch.dk/article13422387.ece -
WWWolf: Shorting har været drøftet et utal antal gange. Google er din ven
https://da.wikipedia.org/wiki/Shortselling -
Nike: Det er helt fair du ikke syntes mit spørgsmål er relevant i den situation vi er nu. Men lad være med at tale ned til mig - og send mig et generelt link! For mig er spørgsmålet og refleksionerne bag yderst relevante - og jeg tror det i høj grad kommer til at påvirke kursen hvordan shorterne som gruppe agere hvis kursen rammer 380/420 inden længe. Yderligere vil det få betydning hvem de nøjagtige udlånere er, vilkårene i aftalerne og ikke mindst de Policy hos shorterne der er lige nu.
-
WiseWolf: Jeg er fortaler for et forum, hvor der er en konstruktiv debat og plads til alle spørgsmål, stort, småt, og sådan et forum finder man efter min opfattelse her. Jeg beklager, hvis du oplevede, at jeg talte ned til dig. Dit spørgsmål om udlån af aktie er efter min opfattelse et meget generelt spørgsmål, der kan besvares med en generel søgning.
-
Dine mange spørgsmål om, hvorledes shortere vil agere ved bestemte kursmål, - der sidder jeg spændt og venter på andres svar, for hvis nogen kender det, uden først at have set i en krystalkugle, så bør de skrive en bog om det.. (Det sidste var mest skrevet med et glimt i øjet)
-
Det eneste relevante spørgsmål man bør stille sig selv mht Bavarian Nordic er om man tror på de kommer i mål med deres RSV/Covid forsøg.
Disse 2 projekter er så altafgørende for kursen at de overskygger alt andet.
Hvis man ikke tror på dem bør man nok shorte den
-
-
ville ønske jeg kunne få dem til den kurs :
-) -
Det blev vist en fuser idag, mon vi skal i minus???
-
Naturligvis. Beklager den smutter lejlighedsvist.
-
Har forsøgt at fedte med lidt TA i ZP - ligner en omvendt hoved skulder, der kunne bekræfte min tese om kurs 225 på den korte bane
-
Zea - er det mon samme SHS formation jeg genkendte 22/10, eller er der tilgået en ny

-
det er ikke nyt nok bare min fedtede bekræftelse:)
-
Zea - vi tager gladelig det hele med. God dag derude :-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind