Bavarian Nordic — September 2021
-
Zea - Omsætningen er forholdsvis lille set i forhold til dagens fald. Der er ikke mange der gider sælge, men enkelt spekulant er rigeligt.
-
For pokker Exitnu. Du kopirer jo mine tanker

-
Fred være med det. Jeg savner nok bare lidt mere sagligt indhold, end nogle fremtidige kurser, der bliver slynget ud til højre og venstre.
-
Måske lige en tanke værd i al denne short støj at huske på hvad de professionelle analytikere mener om Zealand Pharma, og ja, så er de overvejende positive i deres syn.
https://www.euroinvestor.dk/nyheder/zealand-pharma-aktien-spaas-stort-kurspotentiale-det-mener-analytikerne (Euroinvestor den 7. juli 2021)
-
Zea @Exitnu - er bestemt ikke glemt. Men godt at genopfriske, hvis nogen skulle have misset selskabets positive udvikling, mens de har set sig negative på kursudviklingen på den korte bane.
-
og husk de shorts skal dækkes på et tidspunkt - at de oprettes er ikke lig med at det er rigtigt - der er virkelig mange der tager fejl i det show
-
de shorter og udnytter markeds usikkerhed og ofte lave volume til at presse aktien deres vej - så når det vender går det hurtigt den anden vej isæt hvis volume er høj
-
Der gik faktisk teknisk salg i ZP - så flere steder nævnt at den brød glidende gennem snits - sådan er det bare. Os der er positive på kommende nyhedsflow, har brug for at vide hvad der trikker andre - herunder negativ holdning pga TA - det ER et vigitgt parameter - det er så min egen holdning
-
Jeg kan se at de akkumulerede short positioner har svinget mellem 0,8 - 3,0 % i løpet av i år. Så disse dage med voldsomme udsving må jo ses i det lys når der ikke er andre nyheter. For dem som handler lidt mere kortsigtet giver dette fine muligheder for at handle frem og tilbake. Jeg er mere langsigtet og jeg er overbevist om vi skal op imod 300 i løpet av det kommende år, hvis ZP leverere nogelunde i forhold til hvad der er rimeligt at forvente.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
God aften til ALLE