Bavarian Nordic — September 2021
-
Bavarian/Ebola er vel ikke det større økonomisk?
-
Zealand Pharma: Kurstriggere nærmer sig.
Siden vores seneste update på Zealand Pharma med anbefalingen Neutral har aktiekursen stort set ligget uændret. Vi ser primært Zealand investeringscasen som langsigtet, men da flere kurstriggere nærmer sig, løfter vi nu anbefalingen fra Neutral til KØB og hæver kursmålet også.
https://ugebrev.dk/life-science/zealand-pharma-kurstriggere-naermer-sig/
-
Zea - så længe de positive resultater fra R&D-afdelingen fortsætter, så kan hedgefondene gør og tro hvad de har lyst til
Så skal omsætningen nok komme med tiden og kursen vil være derefter -
ZP: Dem jeg som nævnt her købte på 180ish holder jeg som de ekstra så længe de 200 holder. Kortsigtet 210-220 hvis den holder. Nyhedsflowet styrer den fuldstændigt når dt kommer og det er vi ikke herre over -trods alt:)
-
Zea @johnlau - 9:09 shortere tror generelt på kursfald
9:25 Så kender vi din agenda 
-
Zea - bare rolig, jeg giver ikke udtryk for, at jeg tror du market maker i aktien. Beklager, hvis det var forståelsen af mit indlæg. Det var mere dit spørgsmål 9:09 til ØU og om de var ved, at være "presset". Det forekom meget værdiladet jf. din agenda.
-
Det er altså vigtigt med differentierede holdninger i det her forum - hvis vi alle er bullish eller bearish er det den enøjedes kamp og den er farlig. Så heller uenighed her og saglig diskussion som viser vinkler
-
Hilser også alle nuancer velkomne men, at vurdere, et øget kursmål måske bunder i en "klemme" på ØU, syns jeg ikke bringer saglig viden eller vurdering.
-
Zea - min primære interesse er noget længere end denne slåskamp om, at aktien måske skal tilbage i 180 eller ej. Syns grundlæggende det er sjovere, mere indholdsrigt og mere interessant, at følge selskabets udvikling. Kursen vil over tid rette sig efter selskabets performance og ikke efter kortsigtede kursmål der justeres op eller ned.
-
Så taler vi om en kortsigtet holdning og én langsigtet - plads til begge da begge har effekt
-
Bavarian Nordic Short Position Increased By Marshall Wace https://www.proinvestor.com/investornyt/703930/bavarian-nordic-short-position-increased-by-marshall-wace
-
M.h.t. FA kendskab - så ligger alle analytiker kursmål på den pæne side af de 400++ Kigger selv videre på chartene lidt senere. Vil have undersøgt om ikke den er ved en bundvending snart. Umiddelbart tror jeg mest på naturlig gevinsthjemtagning og konsolidering. Mon nu Marshall og Co har kræfter til at sænke den denne gang
-
jeg vil ikke sige den er sivende, men at den er meget faldende. det skyldes npk den forudgående store stigning, samt de øgede short, begge satser på at den er overkøbt og derfor skal korrigeres.. hvilket også har vist sig at være tilfældet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind