Bavarian Nordic — August 2021
-
Johnlau - en fordobling af ExpreS2ion vil komme langt før godkendelse, hvis det ellers når så langt. Kommer de i mål, taler vi om helt andre procenter, og langt mere end en fordobling. Men først er der et par hurdler at passere, OG husk det er risky!
-
Vil helst undgå at tale en høj kurs op, tror blot det er en hel del højere. Bl.a. grundet at det er svært at forudsige Coronaens udvikling, mutationer mv, og herudover potentielle markedsandele. Lykkes de, taler vi om en vaccine i en helt anden liga, udbredelsesmæssigt, end de vi kender. Stuetemperaturer, langtidsvirkende, kan tackle mutationer tyder det på o.s.v. Tredjeverdenslande inklusive. Hidtidige gæt tager ikke højde for dette.
-
Og så er teknologien overordentlig spændende, med lodder i andre mulige vacciner. En godkendelse af covid vaccinen, kan ikke stå alene. Det vil være poc i udpræget grad, og vil øjeblikkelig værdisætte andre tiltag i piben højere end nu. Så gentager gerne at jeg afgjort tror på mere end en fordobling. Indtil nu har jeg en 4-dobling. Men - vi skal nå dertil.
-
Bavarian Nordic Starts Phase 2 Trial for Covid Booster Vaccine https://www.proinvestor.com/investornyt/694889/bavarian-nordic-starts-phase-2-trial-for-covid-booster-vaccine
-
Bava - der er godt nok høstet mange point efter en artikel i Børsen og nu meddelelsen, som forventet, om opstart af fase 2 studie. Er der kommer nogle faktuelle nyheder, som jeg har overset?
-
Tja, markedet har da også indikeret, at prisen skulle op de seneste dage. Du tror på yderligere stigning de kommende dage? Jeg holder mig på sidelinjen, kigger på og venter på nyheder senere på året. Pt er der for meget fart på til mig smag

-
Det var måske også lidt sat på spidsen med "de kommende dage". Tænker at data fra fase 2 i det sene efteråret samt måske nyt om finansieringen, kan bidrage til mere, hvis der ellers ikke kommer flere artikler med "positive" vurderinger fra analytikere
-
Det bliver interessant at høre pressemødet kl 1400, om der er nyt ang. regeringens vaccine strategi
-
Og her er også en positiv og interessant melding: ledelse og bestyrelse udnytter alle tegningsretter https://news.cision.com/expres2ion-biotechnologies/r/expres2ion-s-board-and-management-committed-to-fully-exercise-their-to5-warrants,c3401299?fbclid=IwAR2lpTZBvGZZx5vHlcGeyYPrHDPApW3TJRh7rc-Dxd6XdwqB_do83tKAdcU
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind