Bavarian Nordic — August 2021
-
Zea - Vgo gav i 2020 en omsætning på 160 mio. (omregnet til helår - ca. 215 mio. kr.). Når @Well skriver "inkluderer, vil jeg spørge, om guide 2021 ikke næsten kun rummer Vgo, når man estimerer 200 mio. kr i omsætning? Tænker også, at nødpennen er svær, at estimere indtil videre....?
-
Bava - topledelsen ejer i øvrigt aktier i Zealand foruden tildelte warrants.
-
WHAT!!! Sorry. Det der skulle stå "Zealand Pharma" og ikke "Bava"
-
LLI mfl.: Jefferies analytikere har et topsalgsestimat på nødpennen på USD 220 mio. https://www.euroinvestor.dk/nyheder/jefferies-om-zealand-pharma-lancering-kan-blive-udfordrende
-
Zea - lad os håbe og tro, at omsætning hurtigt kan skabes. Der kommer forhåbentligt mere info d. 11/11 ved Q3.
-
Jf. en vis skepsis fra Jefferies, sammenholdt med CEOs tidligere betragtninger om at Zealand forventeligt vil tage "the lions share" af nødpenne markedet, så vil jeg umiddelbart tro de USD 220 mio. er et forsigtigt gæt?! Så vidt jeg husker er det samlede markedet estimeret til USD 5-600 mio. og støt voksende?!
-
@hanfrank12, takker
-
Ja shorting er både usundt og uetisk, og burde i realiteten slet ikke være tilladt, men i stedet hengemmes under øvrige former for lotteri virksomhed?!
-
C ZEALAND PHARMA CONNECTEDCARE
trademark registration is intended to cover the categories of providing printed publications, namely, brochures and newsletters in the fields of pharmaceuticals, financial support, prescription reimbursements and fulfillment and patient care. -
Zea - må meget gerne begynde, at vise en bund snart. Selvom man er langsigtet ....

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind