Bavarian Nordic — August 2021
-
Tak Darvin. Det er vigtigt med den brede beskyttelse.
-
Citat fra selskabsmeddelelsen fra Bava "In parallel, Bavarian Nordic is preparing for a Phase 3 trial of ABNCoV2 in 2022, pending external funding." Spændende hvem der kommer med pengene. Det lader stadig ikke til, at Bava vil have det fulde ejerskab af produktet men vil gå med fremmedkapital
-
-
Aktier/tendens: Pandora og Bavarian i vælten mandag morgen
https://www.proinvestor.com/investornyt/687727/aktier-tendens-pandora-og-bavarian-i-vaelten-mandag-morgen -
Der er også den mulighed, at der sættes nye shorts. Bava er vist stadig et godt stykke fra målstregen.
-
@Stroka - mon ikke den svære øvelse ligger i, at finde det rette kompromis omkring prisen på finansieringen eller partnerskabet.
-
-
er hersker glæde i Bavarian Nordic, efter at de første studier i mennesker af selskabets covid-19-vaccinekandidaten, ABNCoV2, har bekræftet, at Bavarian står med en veltolereret vaccine, der resulterer i højere antistofniveauer end den godkendte vaccine fra eksempelvis Pfizer og partneren Biontech.
Det fortæller IR-chef i Bavarian Nordic Rolf Sass Sørensen.
I forhold til antistofniveauerne, der er en markør for, hvor stor beskyttelse vaccinen yder, så måles den med udgangspunkt i antistofnivea
-
Jeg er, ligesom mange andre, glad for "nyhederne" omkring BAVA. Jeg efterlades dog lidt med en mærkelig følelse. Var det her virkelig en overraskelse for markedet? Jeg følte mig så sikker på at resultaterne ville så sådan her ud, at overraskelsen ville være dårlige resultater?
-
Fine data - på overfladen. Det eneste håndgribelige resultat er dog ”up to 3.5-fold vs the high titred WHO verified standard reagent”. Resten er enten uspecificeret eller æble-pære sammenligninger. De 12-fold vs 4,1-fold tangerer til fluff, da det meste forskning er baseret på forskellige pools af rekonvalescentplasma. BNs pool virkede i Q1 præsentationen til at være lav ift Pfizers, hvormed foldændringen vil virke større for BNs end Pfizers.
-
Jeg er stadig ikke overbevist om, at BN nødvendigvis har bedre data end Pfizer/Moderna (godkendte) og især Novavax (ikke godkendt). Sjovt nok nævnes der fx ikke noget med T-cellerespons, som typisk netop vil være bedre ved mRNA-vacciner vs. VLP/proteinbaserede vacciner.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men shorterne kender deres egen lansigtede spilleplan ret godt