Bavarian Nordic — Marts 2021
-
ZP ADRen sluttede +10.48% i USA og +3.45% yderlig i eftermarkedet - kan ikke se volumen
-
@36 svarer i DKK til 224.64
-
Stort tillykke til dem, som er tungt lastet i ZEAL
Jeg har selv kun et frimærke, men det er da rare nyheder alligevel! -
-
Tager toppen af ZP - dem jeg købte ekstra på 190-193. Markedet er tungt så derfor
-
Bavarian/Carnegie: Dækning genoptages - kursmål på 400 kr. og "køb"
Bavarian får igen dækning af finanshuset Carnegie, der genoptager dækning med kursmålet 400 kr. og anbefalingen "køb".
-
Tak @exitnu
-
Aktier/middag: Zealand og Norden tager teten i surt marked
-
@Svingtraderen - håber ikke du har taget for meget af TOPPEN

-
Kun de 10% ekstra jeg købte på 190/193.

-
ps frisøren har lukket..
-
CC lige her: https://edge.media-server.com/mmc/p/h87ikkyn
-
Zealand sender nødpen på markedet i slutningen af juni
Zealand Pharma regner med at lancere selskabets nødpen Zegalogue på det amerikanske marked i slutningen af juni.
Det oplyser biotekselskabet på en telekonference tirsdag, efter at den amerikanske lægemiddelstyrelse mandag godkendte Zegalogue til behandling af alvorlige episoder af for lavt blodsukker også kaldet hypoglykæmi.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind