Bavarian Nordic — Februar 2021
-
Dette er det eneste omkring datoen, jeg kan finde pt.: The New Shares have been issued under a temporary ISIN code and are expected to be admitted to trading on Nasdaq Copenhagen on 2 February 2021 in Zealand's permanent ISIN code DK0060257814. The temporary ISIN code is expected to be merged with the permanent ISIN code on 3 February 2021.
-
Der behøver ikke at være nogen særlig grund, hvis BAVA falder i dag: den er steget pænt over flere dage (>10% den seneste uge (og fx >26% siden nytår)).. og som ganske normalt på markedet vil den så falde tilbage på et tidspukt. Det interessante er om den "sætter sig" i et nyt interval.
-
Ja sandt nok. Men heller ikke her behøver der været nogen enkeltstående forklaring/nyhed. Andet end, at markedet er lidt usikker på ZEAL pt - der kom jo en kapitalrejsning/udvanding for få dage siden. Helt normalt at en aktie pendulerer lidt i den efterfølgede periode. Nogle deltager vil ind på de lavere niveauer, andre gider ikke længere og vil ud.
-
Enig @exitnu -
læser den næmere som oversolgt på kort sigt - og hvis bryder tilbage gennem 200 - køber jeg - sålænge nyheder ikke retfærdiggør det nuværende kursniveau - ser jeg ingen grund til ændring -
Her er muligvis årsagen til kursfaldet for Zealand igår: https://vectivbio.com/vectivbio-announces-first-patient-dosed-in-pivotal-phase-3-trial-of-apraglutide-for-the-treatment-of-short-bowel-syndrome/ Konkurrenten VectivBio har også et muligt produkt mod SBS
-
Godt fundet, Well! Tænker nu ikke, det er "hele forklaringen" idet VectivBio fortsat er pænt bagud i forhold til eksempelvis Zealand Pharma?! Vh.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind