Aktiesnakken — Juni 2014
-
Årsagen til den falder fra open er logisk. Jeg har eder mame svært ved at vurdere Vestas.
-
Vestas er som at gå i tivoli, men der ved vi jo godt at det koster.
-
Underholdning er ikke gratis. Fruen siger leg så længe du kan. Det er sgu da en tillids erklæring.
-
Hun har en personlig konto næsten som min.
-
Jeg tror du og din familie er respektable mennesker. Det er kun mennesker uden respekt der ber om et gok i nøde.
-
Nøden=hgovedet.
-
Nu venter jeg så bare på at Vestas finder vej til 300. Og dog det vil være fint om den kunne dukke lidt mere inden.:-)
-
Det gør vi.
-
Jeg har jo fortalt at GES kan blive interessant i 10.
-
Respekt for det enkelts menneskes extrem og valg. Du er sgu bare lidt svær at undvære i en konstruktiv diskussion.
-
Noget siger mig at Vestas er i gang med at sælge møllerne på Kinesermaner.
-
Tja-Wind Punkt 1 Personligt er jeg bedst tjent med og nøjes med 1,1% i afkast da jeg er tilfreds med de penge jeg har tjent og har god glæde af dem-Pkt 2 så mener jeg faktisk at jeg har svært ved og se fornuften i prissætningen af de fleste virksomheder-Jeg er blevet små fed og er derfor ikke risiko villig-Måske også fordi jeg husker hvor træls det er når det går galt.
-
Nu forstår jeg. Jeg har bare savnet dine fantastisk visuelle evne at beskrive Vestas på. Hold bare fast og glæd dig over det du har præsteret. Du har jo også inspireret mig til at holde. At jeg i dag lever livet er jo også bare et resultat at at det er gået godt og at jeg kan se en ende på det hele.
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind