Genmab — Februar 2026
-
Novo er ikke et lille firma, så alene at sætte sig ind i alt bestyrelsesdokumentation tager sin tid vil jeg mene.
-
Helt bestemt. Så investeret som Winkel er i Genmab både arbejdsmæssigt (såvel som økonomisk), så giver det heller ikke mening i min optik. Hvis blot dette skulderklap også kunne smitte lidt af på kursen

-
@Solsen kl.11.10 - Uha, dette har jeg ikke været opmærksom på.... Dvs. at selvom Peto stadig viser sig amivantamab overlegent senere i år. Så vil amivantamab vel stadig være førstevalget for hospitalerne grundet SC udgaven?..... I så fald vil Peto jo så være et par år bagud?
-
Ja, så får Jan ihvertfald lidt flere penge.... at købe Genmab-aktier for

-
lol, it will be rather irrelevant compared to the package he receives at Genmab... I am a bit surprised that he thinks he has enough time to take on that role, but good for him. it is a good thing for his reputation, and i would think therefore good for genmab
-
Winkel can as a board member of NOVO even work for on a strategic level that NOVO buys Genmab

-
-
Winkel: U want me as an independent board member?... give me a good price for G and we can talk

-
Hvis Novo havde haft bare antydning af ønske om at erhverve Genmab, så var de kommet med bud. Personligt ser jeg det som en klar tilkendegivelse om, at de ikke ønsker at købe Genmab.
-
Og det åbner jo så samtidig mulighed for, at andre kan overveje et bud på Genmab. Novo vil ikke blande sig.
-
Det kan der laves meget spin omkring

-
Godmorgen

-
Danske aktier i USA: Novo og Genmab endte under niveau i København https://proinvestor.com/investornyt/1414038/danske-aktier-i-usa-novo-og-genmab-endte-under-niveau-i-kobenhavn
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind