Genmab — Februar 2026
-
rettelse: eneste aktie i rødt i porteføljen idag....
-
Investorerne køber og sælger aktier hyppigere. De holder på deres aktier i meget kortere tid end man gjorde i "gamle dage". Men hvordan påvirket det markedet? Hansen og Larsen kommer også omkring en mulig AI-disruption i transportsektoren, som har sendt DSV ud i et markant kursfald. Kan de store speditører modstå presset? (00:45 Genmab) https://proinvestor.com/boards/131192
-
@Pensionisten - Det eneste der er at sige - markedet har altid ret. Men hold da kæft, hvor er det et vanvittigt scenarie vi har set i Genmab igennem de sidste 3 år... Hvad vi ikke har haft af undskyldninger for at kursen bare er bombet totalt i smadder i den pågældende periode - det er ikke småting.....
-
Først var det voldgift sagerne. Så var det renterne. Så var det usikkerhed om Superdara og fedmeboblen der trak kunderne væk. Så var det indeks for sekttoren der var ramt. Så var det TA faldende trend. Så var det usikkerhed om det lykkes Genmab at lukke hullet for Darzalex salget inden 2029-2030. Og nu er det algoritmerne......
-
Når jeg kalder det en styring af aktien. Så mener jeg at det er nogle tunge spillere som har kunnet udnytte/spekulere i aktien igennem de sidse 3 år. - Og det kan lade sig gøre fordi, at der er nogle få, men ret så væsentlige interne faktorer, som har spillet ind og gjort det muligt at styre aktien......
-
Jeg nægter at tro på at der nogle af de eksterne påvirkninger, der har gjort at aktien befinder sig i et leje der efter min vurdering er helt ude af dimensionen for en vækstaktie som Genmab... I den sammenhæng - Prøv at kigge på NBI over de sidste 5 år og sammenlign med Genmab de sidste 3 år......
-
En P/E værdi på 12 er horribelt for en aktie som Genmab. Indeværende år, - er vel nok det vigtigste år nogensinde for Genmab, hvis vi lige ser på Darzalex godkendelsen. Det er vanvittigt at Genmab står på tærsklen til at få godkendt 3 højt satsende stoffer
, hvor data vil afgøre dette, -
Og så står vi med en P/E værdi på 12???? - Det vi har set igennem 3 ¨r er en total slagtning af en aktie, som egentlig i perioden har performeret bedre en forventet i perioden..... Når alt er sagt, så skal der altså ske noget af en overhaling på Genmab IR afdeling. - Den er ganske enkelt for ringe i alle henseender.
-
@nohope vi er da helt enige - Genmab er da den mest skodagtige aktie man kan tænke sig.... - Der er mange der løbet skrigende bort igennem de sidste 3 år - Det vil jeg selv have gjort, hvis jeg ikke havde valgt at gå hele vejen..... Og nu, vil jeg føle det var tyveri ved h'jlys dag at sælge aktien, da jeg ser så meget værdi jeg ikke får en skid for ved et salg nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind