Genmab — Januar 2026
-
After AbbVie and Genmab's ph. 3 survival miss for Epkinly in DLBCL, what's next? https://www.fiercepharma.com/pharma/after-abbvie-and-genmabs-ph-3-survival-miss-epkinly-dlbcl-whats-next
-
Kommer hjem lidt sent fredag aften, og ser et hav af meddelser omkring Genmab. Må indrømme at jeg bliver lidt rundtosset. Nogle medier m.v. udlægger det som en fiasko, her på chatten lidt både/og. Og Børsen nævner en succes. Jeg er ikke fagkyndig, men plejer sånogenlunde at forstå. Men lige nu ligner jeg mere et ????????. Håber, der er nogle af jer, der kan bringe lidt lys over dette´, i løbet af weekenden.

-
Godmorgen

-
Man må som udgangspunkt tro, at når Genmab laver et forsøg så må de forvente/håbe, at vise en effekt bedre end placebo. Så derfor er det ikke et godt resultat. Men det er mono vs lægernes valg og derfor er barren sat høj. Muligt at en bedre bivirkning kan danne baggrund for positivt slutresultat. Også muligt at resultatet ikke skader så meget pga at målgruppen næppe er så væsentlig i omfang i populationen, som epco henvender sig til.
-
Jeg vil anbefale jer at bruge lidt tid på at nørde i hvorfor OS er en næsten umulig måling i monotherapi som denne. Derfor også denne store forvirring om det er gode data. Resultatet er bedre end standdart behandling. Hvilket er mega positivt. dog ville jeg ønske at Genmab giver en forklaring på hvorfor dataerne ser sådan ud og beroligere investerne. Enig med dig Gentogen i dine tanker.
-
I think this is last data for EPCORE NHL-1 which was the Ph 1 /2 trial before DLBCL-1 and everyone was enthusiastic about. https://ash.confex.com/ash/2024/webprogram/Paper198714.html#:~:text=Conclusions: With a 3-year,-treat R/R LBCL.
.
Overall response rate (ORR): 59%
Complete response (CR) rate: 41%
Median progression-free survival (PFS): 4.2 months overall; 37.3 months in complete responders (very durable in those who achieved deep responses)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind