Genmab — Oktober 2025
-
med mindst 1 mia. dollar, eller 6,3 mia. kr., i årligt salgspotentiale fra slutningen af 2029. Efterfølgende kan handlen øge Genmabs toplinje med flere milliarder årligt”. Jeg har ikke set nogen bud på at disse tal skulle være ændret pga. JnJ-data, men det er der måske andre der har?
-
Så har kursen passeret 1900. Opkøb ligger forude

-
Ja Raun, du har uden tvivl ret i, at det er sådan "man" opfatter det. Desværre kender vi jo ikke forudsætningerne for salgsestimaterne altså pris og markedsandel og derfor kan SB 09:43 jo sagtens have en pointe i at der i markedsreaktionen ligger en hel del TA.
-
Der står egentlig på første side af min investeringsbog, køb ikke selskaber der akkumulerer vanvittige kontantbeløb. På et eller andet tidspunkt så skal bestyrelsen vise handlekraft og så køber de en hvid elefant eller 2. Nu har jeg bare været i GEN sålænge så jeg blev blind.
-
@JKY_VH - Ja lad os håbe at dette fald egentlig kan tilskrives et fald der var på vej alligevel (overkøbt). Men jeg tror desværre ikke vi kan bruge den undskyldning.... @Solsen beroligede mig en del, ved at man godt kunne formode at Genmab vidste at JNJ var på vej med Ami. - Det fortæller mig at Genmab må have set noget vi ikke lige ser nu. Men jeg er desværre bange for at det her bliver set som endnu et tillidsbrud af markedet, og så kan jeg ikke se at TA kan hjælpe os
-
Fandt i øvrigt denne i Børsen "Finanshuset Barclays har i en rapport fra september estimeret, at hoved- og halskræft repræsenterer en betydelig mulighed for Merus med op til ca. 3,3 mia. dollar (21 mia. kr., red.) i forventet globalt topsalg. Her noteres det, at midlet også kan være en sællert inden for tarmkræft, der kan give selskabet “betydelige indtægter”. Det sidste er ikke uinteressant:-)
-
og her igen fra Børsen "“Vi mener, at Merus’ Biclonics-platform til udvikling af humaniserede bispecifikke lægemidler i fuld længde kan give potentielle fordele i forhold til konkurrenterne på nøglefaktorer som screeningshastighed, stabilitet, cytotoksicitet (celledræbende egenskab, red.) og fremstillingsmuligheder,” skriver den amerikanske storbank Citi i et notat.
Citi estimerer ligesom Barclays, at petosemtamab kan nå et topsalg på 3,3 mia. dollar i 2035 og mener, at der er 80 pct.
-
Det er jo lige netop det salgsestimerede der bliver tvivl om nu.... Jeg er helt enig med dig, at Genmab burde have helt styr på Ami, og derfor fortæller det også mig at Genmab må se noget vi/markedet ikke ser på nuværende tidspunkt. Men vi og markedet har kun data t forholde os til nu, og der ser Ami ud til at være noget bedre end Peto, men Ami er ikke så langt fremme (ca. 3 år bagud). Det markedet er bange for nu, - er at Peto stadig gå direkte ind og blive first line i hoved og halskræft....
-
Promising Clinical Developments in Genmab’s Portfolio Reinforce Buy Rating -Analyst Ram Selvaraju from H.C. Wainwright reiterated a Buy rating on Genmab and keeping the price target at $40.00. https://www.tipranks.com/news/ratings/promising-clinical-developments-in-genmabs-portfolio-reinforce-buy-rating-ratings#google_vignette
-
Lige p.t. har jeg endog meget svært ved at vurdere, om Genmab med seneste transaktioner, har scoret guldkalven, eller skudt sig selv i foden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind