Genmab — Oktober 2025
-
Fredagens aktier: Ambu og Genmab blandt højdespringerne i grønt marked https://proinvestor.com/investornyt/1367829/fredagens-aktier-ambu-og-genmab-blandt-hojdespringerne-i-gront-marked
-
Har været med i 25 år, og bliver stadig “overrasket” over hvor meget en trendvending, TA, m.m kan gøre for en kurs
“lidt skørt” men klager da ikke efter lang tids “terror” af aktiekursen mod Genmab 
-
RSI er over 70 (stærkt positivt momentum, men i overkøbt-zone – risiko for kort korrektion). Investorer viser stigende optimisme ved at købe op i pris, hvilket peger på fortsat stigning. MACD er positiv på kort sigt, understøttet af stigende volumen ved bruddet.
-
ØU: Teknisk: Genmabs stærke momentum giver udsigt til mere, vi ser test af 2.400 https://proinvestor.com/investornyt/1368086/teknisk-genmabs-staerke-momentum-giver-udsigt-til-mere-vi-ser-test-af-2400
-
Ja, det er udelukkende teknisk analyse (TA), der driver kursen op lige nu, efter min mening. Pipelinen er jo præcis den samme, som analytikerne tidligere har været uenige om. Genmabs opkøb var dyrt, så man betaler i bund og grund dobbelt pris for den del af pipelinen. Analytikere, der ikke havde tillid til Genmabs pipeline før, har vel næppe pludselig fået mere tro på den bare på grund af det dyre opkøb.
-
Jeg ejer selv en position i Genmab og mener, at TA godt kan drive kursen lidt højere endnu, men set fra et fundamentalt analyse-perspektiv (FA) giver det ikke pludselig mening. Derfor forventer jeg en ny retracement, når RSI rammer loftet på de daglige og ugentlige grafer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind