Genmab — August 2025
-
At times like these I like to do a sum of the parts: They have about $3bn cash, and make 1bn in profit each year, growing to 1,5bn per year. I saw one analyst who predicts 7bn in cash in 2028, which means $10bn cash by 2030 when Dara and Kesimpta goes off-patent, vs current Market Cap of $13Bn.
-
In addition
: Epco can do 3-5bn, of which they have 50%= $2Bn, Acasunlimab predicts 1Bn and RinaS 2Bn, if you put 5 x sales gives 25Bn plus 10Bn cash = $35Bn Valuation vs $13Bn currently. Plus what else they are developing. Let me know if I missed something here but I’m keeping the faith. -
@lahn1 .... Tidligere har jeg også øsnket mig at der var flere store institutionelle investorer i aktien. - Dengang fik jeg at vide at der var mange af dem?..... @Gasolin82 .... Er helt på linje med dig at prissætningen er helt hen i hegnet.... Nu kalder jeg dem spekulanter, trods der er ingen spekulanter der kan vinde i en faldende aktie uden at de også shorter.... Derfor kalder jeg dem spekulanter der har fået til opgave at opretholde en lav kurs igennem en lang periode....
-
Så markedet ligesom vænner sig til at kurslejet for aktien ligger i dette niveau.... Og så kan man spørge sig selv om, hvad skulle formålet være ved dette?..... Den eneste grund jeg kan se - er at der er interesse for at købe Genmab til lavest mulige pris...
-
Ingen tvivl om at de såkaldte spekulanter har haft udløb af Darzalex petent, som den store katalysator og usikkerheden der kommer deraf. Men aktien er nu derisket så meget at det simpelthen ikke kan derfor.... Det var noget andet, hvis vi lå og rodede i kurs 2500, men det er jo så heller ikke det vi gør...
-
Raun, tror ikke der er købs interesse for hele firmaet, til den pris vi vil have for det >3000kr. Da der ikke er tilkommet nye store inst investorer i dette leje, siger det mig at det fortsat er for stor risiko mht til revenues/profit efter patent udløb, ellers havde de store købt ind her. BuyLow har ret meget af vejen, med der er en risiko for at forsøgende fejler eller der kommer nye konkurrenter. Derfor skal BuyLows est justeres for den risiko.
-
Vi har sat vores lid til at Epco vil være arvetageren for Darzalex salget i 2030, og der er ikke meget der tyder på at det ikke kommer til at ske.... derudover trækker Genmab virkelig en kanin op ad hatten, ved at erhverve sig ProfoundBio og Rina-S, for vel bare et års tid siden..... Dette stof vil efter al sandsynlighed allerede være på markedet i 2027, og det viser sig allerede overlegent ift. stoffer der er på markedet og så mener Genmmab endda selv at de kan videreudvikle RinaS til flere ind
-
-
Det har aldrig været ventet, at epco helt kunne dække hullet efter dara. Epco kører fantastisk og omsætter vel for ca $0,5 bh årligt. Den er godkendt i 3. linie og skal tidligere ind i behandlingsregimet for at omsætningen stiger. Det sker sandsynligvis fra 2026-2027. Med Rina-S readout på fase 3 i 2026 får vi en start på dette stof i 2027. Tror det er dette stof oven på epco der vil lukke hullet efter dara. Vi mangler blot flere data på Rina-S for at markedet er overbevist.
-
Hvor meget har aktionærerne haft ud af at Dara har solgt for milliarder ? Overlevelse af Genmab - nyt stof sælger for milliarder og udsætter Genmabs undergang endnu en gang - men intet udbytte til aktionærer - intet nævneværdigt tilbagekøb(udover de aktier ledelsen tildeler sig selv og deres).
-
Tak for gennemgangen @Solsen..... Men hvad tænker du der sker, når Genmab kommer med gode data og ovenpå dette et meget flot regnskab med opjustering til følge?..... Vi er nede med 7-8% efterfølgende for regmskabet, og det er jo ikke første gang vi har set disse drastiske fald uden nogen forklaring?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind