Genmab — Februar 2025
-
Nordnet ramt af sikkerhedslæk - aktien falder https://proinvestor.com/investornyt/1276704/nordnet-ramt-af-sikkerhedslaek-aktien-falder
-
GEN1078 starts recruiting (in Copenhagen and Madrid) , still don't know the target https://clinicaltrials.gov/study/NCT06771921
-
Genmab A/S <GMAB.CO> expected to post earnings of DKK25.52 a share - Earnings Preview
Published by Reuters
·
10 February 2025, 17:03
Genmab A/S GMAB.CO is expected to show a rise in quarterly revenue when it reports results on February 12 for the period ending December 31 2024The Valby Denmark-based company is expected to report a 37.0% increase in revenue to DKK6.409 billion from DKK4.68 billion a year ago, according to the mean estimate from 13 analysts, based on LSEG data.
-
@stockbull 09:19 Du siger verden ser anderledes ud i dag pga. AI. Men hvordan skulle det påvirke markedet? Og især Genmabs markedsposition? Jeg forestiller mig kun at AI, vil være en fordel for genmab, da de er rigtigt stærke i at udføre forskning af høj kvalitet og ligger inde med en del data, som ikke er tilgængelig for alle andre. Hvis man vil implementere AI i kræftforskningen, for hurtigere at kunne finde sammenhænge, kræver det 1. Data, 2. viden om hvordan det skal implementeres
-
Men jeg ser personligt et kæmpe potentiale i deres pipeline, og synes virkelig at det er en attraktiv pris, man kan købe sig ind i aktien til nu her. Tror måske folk har svært ved at forstå det potentiale der er i at de er på vej med selv at udvikle og sælge deres egen medicin, overfor som tidligere, blot at modtage et beskedent royalty beløb på 5-20% af det samlede salg for deres respektive produkter
-
Genmab vil udvide AI-afdeling
Hisham Hamadeh, der er global chef for datavidenskab og AI i Genmab, forventer at 2025 bliver et vendepunkt.
(medwatch.dk)
-
@anders 16.12. Jeg mener bestemt, at Genmab er undervurderet. Når det kommer til AI, vil de store medicinalfirmaer, der investerer mest i teknologien, sandsynligvis høste de største fordele på sigt. Men Genmab har betydelige økonomiske ressourcer, så de kan meget vel ende med at stå stærkt med deres AI-platform.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
håber vi efter luk får en positiv overraskelse i for at et fint regnskab