Genmab — Januar 2025
-
Mit bud er at dette er nogle som sætter en større short position. Der er Johnson & Johnson's beslutning, som spøger i baggrunden. I tillæg kan verdensmarkedet blive ustabilit i år. Hvorfor så ikke andre selskaber? Der er måske en større aktionær som har valgt at låne ud.
-
Men hvis det er short så ser vi det i løbet af i morgen.
-
Hvis det viser sig at faldet skyldes insiderviden vedr. jnj beslutning, så håber jeg at nogle investorer i USA sagsøger både Genmab og jnj. Det er vanvittigt, at vi investorer skal ende med sådan en lottoseddel når Genmab tilbageholder så vigtige forsøgsdata.
-
@EliotSpitzer, det ville være komplet vanvid at komme ind på en shortposition nu. Det skulle man have gjort for længe siden. Kursfaldet har efterhånden skrællet så fuldstændig ind til benet, at der nærmest ingen risk er tilbage i aktien, selvom J&J opter ud. Men ... who knows.
-
Journalisten - Jeg kender ikke casen i detaljer men jeg tror dig gerne. Jeg prøver bare at komme et bud hvad der kan forklare dette på en måde som er indenfor spille-reglerne. Men det vil være afklare i morgen når vi kan se tal fra Finanstilsynet.
-
Der er handlet 10.000 stk https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/gmab/after-hours-trades
-
Jeg har lige kiget på S A´s side med handelen i dag.Kl. 11,34 blev der handlet 1,02Mio stk og 11,51 2,05Mio. lige før luk var der to handler lige over 200K stk. Hele dagens handel opgøres til 5338519.Nu går der jo 10 Adr pr aktie, så i USA er der handlet 533.852 aktier, mod de 440K, der blev handlet i DK. Det er voldsomt.
-
Så kiggede jeg lige på Bulders link med after hours. De 10K kan skriver blev lige spædet op med 45K, så 5.500 aktier mere. Så er vi tæt på en hel milion aktier omsat i dag/går ud af 67mio (så vidt jeg husker). Det må vist være ca 1,5% af aktiekapitalen, der er handlet på en dag.
-
Teknisk: Genmab 3% op efter dansk lukketid i US-marked https://proinvestor.com/investornyt/1270771/teknisk-genmab-3-op-efter-dansk-lukketid-i-us-marked
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind