Genmab — November 2024
-
-
Expert and Industry Opinions
Analysts speculate Janssen has a strong incentive to opt in due to the promising preclinical and early clinical results. HexaBody-CD38 could enhance their portfolio, especially if trial data suggest superiority over or complementarity with Darzalex  .
Ultimately, while the final decision hinges on clinical outcomes and strategic evaluation, the odds appear favorable given the high stakes and Janssen’s history of maximizing CD38-targeted opportunities.
-
Genmab formalises the challenge against its partner https://www.oncologypipeline.com/apexonco/genmab-formalises-challenge-against-its-partner
-
@NiclasZ måske en forkert fortolkning af mig. Men når JW siger, at topline kommer med JNJs afgørelse og at man skylder læger og pts en fuld redegørelse på forsøget ved en senere konference så var min tanke, at det kunne være opt.out. og nedlukning af Erzo, der kunne være baggrunden for, at man ville fremlægge data for læger og pts, der har deltaget. Ved opt.in. styrer JNJ sikkert, hvad der kan offentliggøres. Men måske helt forkert tænkt af mig.
-
Han nævnte ikke patienter. Han sagde "we owe that to the doctors who have really done this clinical study so this can be looked at in full detail". Som jeg hører det handler det mere om, at de fulde data skal præsenteres i et "ordentligt format", som er mere egnet til en medicinsk konference end en pressemeddelse.
-
Det kan jo handle om noget så simpelt som, at de læger, som rent faktisk har udført studiet, skal have deres øjeblik i solen til den konference.
-
Hvor ofte sker det? At man har gode data og så holder man resultet tilbage for at vente på nogle læger kan få deres “5 min”. Er det normalt?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind