Genmab — Oktober 2024
-
Fakta The study consists of 3 parts:
The Dose Escalation will test increasing doses of GEN3014 to find a safe dose level to be tested in the other two parts.
Expansion Part A will further test the GEN3014 dose determined from the Dose Escalation Part.
Expansion Part B will compare intravenous (IV) GEN3014 with the subcutaneous (SC) daratumumab in ex-US countries. -
-
Ja, det er også sådan, jeg umiddelbart ser potentialet. Det virker derfor lidt underligt, at flere analytikere ikke vurderer Erzo særligt højt; nogle endda går så langt som at sige, at de ikke forventer, at Erzo vil sælge særlig meget. Enten er det disse analytikere, der tager fejl, eller også er det os, der potentielt ender med at stå tilbage med en skuffelse.
-
Hvornår mon Erzo kan være på markedet i SC-version i bedste tilfælde, hvis vi antager, at H2H-dataene er førsteklasses? Det optimale ville vel være allerede i 2028. Processen må gå hurtigere end dengang, da de introducerede Darzalex, især nu hvor de har mere erfaring og avanceret teknologi som AI til rådighed – hvis man tør tænke lidt uden for boksen.
-
Godmorgen

-
teclistamab reimbursed in italie from now https://www.aboutpharma.com/legal-regulatory/mieloma-multiplo-con-teclistamab-scocca-anche-in-italia-lora-degli-anticorpi-bispecifici/ , epcoritamab in Sep https://www.aboutpharma.com/legal-regulatory/linfoma-diffuso-a-grandi-cellule-b-via-libera-alla-rimborsabilita-del-primo-anticorpo-bispecifico-sottocutaneo-epcoritamab/
-
Genmab får dækning fra Redburn med købsanbefaling og kursmål i top https://proinvestor.com/investornyt/1224069/genmab-far-daekning-fra-redburn-med-kobsanbefaling-og-kursmal-i-top
-
Godmorgen
Eftersom at jeg har set mange er jer være meget inde i detaljerne vil jeg gerne høre hvad jeres holdning til en fremtidig værdiansætte Genmab kunne være. Jeg har set at Stockbull har tidliggere nævnt 3000+ (ved opt-in på CD38). Hvordan værdiansætter i også den fremtidige pipeline er det baseret på analytikkers forventning til chance for sucess af det givne lægemiddel eller er det baseret på udtalelse fra J V.D.W? -
Oduk - tror mange nødig kommer med konkrete mål. Selv har jeg i mange år afholdt mig fra at udtale mig om egne kursmål. For mange år siden, kunne jeg godt finde på at skrive om såkaldte “blue skye” kursforestillinger, altså flere år frem, hvis og såfremt alle ting lykkedes. Har siden holdt mig til at referere til opsamling af analytikermål. Men vil godt bekende, at mit sigte pt er mindst!! på højde med SB’s mål.
-
Er lidt usikker på hans ark, som er fantastisk (mange tak SB), idet jeg ikke kan forholde mig konkret til hans omk. Niveau, men til gengæld bl.a finder hele hans tilbagediskontering og PE antagelser som værende for lave. Summen er imidlertid mindst på højde med hans kursmål. Det er blot vanskeligt at sige, hvornår markedets stemning vender. At der er grundlag for væsentligt højere kurser, end dagens, er i mine øjne uomtvisteligt. Spørgsmålet er kun tidshorisonten.
-
OG naturligvis lytter jeg til JW, men helt klart derefter med skelen til analytikere, hvor der virkelig læses kritisk, og så ellers egne opsamlede forventninger. Bruger megen tid på nogle få aktier, hvorimellen Gen er. Naturligvis ud fra sandsynligheder, hvor jeg prøver at holde mig til kendt praksis, faser, resultater, historik og andet. Så det starter nærmest ved 0% og så ellers hele vejen op til 75% og lidt højere. Men så er vi lige før endelig godkendelse.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind