Genmab — September 2024
-
Personligt er jeg overbevist om at Winkel mener det, når han siger, at Genmab aldrig har stået stærkere. Og det har han gentaget flere gange det sidste års tid. Genmabs helt unikke force er at de kan udvikle og sætte nye stoffer i søen uden at skulle stifte gæld eller foretage kapitaludvidelser. Og det på grund af dara indkomsterne. Det almindelige biotekselskab er gældsat. Genmab har formue.
-
Ud over effekt, som skal være klart bedre (hvilket jeg tror jf JWs udtalelser) så har JNJ det problem, at både daralex og halos produkt er gået af patent i US i 2029. At man ved ar blande produkterne får et nyt produkt er der kun 2 gale voldgiftsdommere, der
kan komme frem til. -
Som Plesner ganske rigtigt siger"Så længe patienterne ikke bliver helbredt, så fortsætter jagten både på nyere lægemidler, kombinationsbehandlinger og forbedring af nuværende behandlinger". Derfor skal JNJ nok opt in, hvis Hexa er markant bedre end dara https://haematologisktidsskrift.dk/sygdomme/myeloma/996-mere-effektiv-version-af-daratumumab-tyder-lovende-i-tidlige-forsog.html
-
-
Sukker 16:54 i min bog kan gen1046 i 2L NSCLC generere samme revenues for Genmab som Dara. Gross profit bliver dog halveret grundet 50/50 ejerskab. Epco har potentiale til at nå 1L i DLBCL og gør den det er genmabs revenues også her helt på højde med Dara royalties. De skal også deles, så sammen er grossprofit x2 =Dara gross profit. Og der er forudsat en marketshares for begge på ca. 1/3 i deres indikationer/linjer.
-
@Sukkeralf kl.21.33 - Når Jan siger sådan, så er det jo også sådan det er. - Set fra mit synspunkt bliver Jan da kun mere troværdig, ved at fortælle at der skal altså noget ekstraordinært til at overbevise JnJ ift. CD38..... Men alligevel er han meget fortrøstningsfuld ift at JnJ nok skal opte ind....... Hvis han følte sig det mindste i tvivl, så vil i min verden have en helt anden approach...
-
Selv om ventetiden er lang, så synes jeg egentlig, at det er meget klogt at Jan ikke belyser Genmabs HEXACD38 planer (ved opt ud) nu, altså før data foreligger. Den lektie har Jan lært. Sådan set giver han bare en stribe argumenter for, at HEXA ligger perfekt til JNJ. og så slut.
-
Måske fordi alternativet er pinligt ringe ? Uden opt i fra JNJ så er Hexa tæt på værdiløst? Det er udelukket fra at blive udviklet til hovedformålet og kan måske bruges perifert til andre formål - anvendelser der end ikke kan dække omkostningerne til at udvikle/opnå godkendelse.
-
we don't know that yet. maybe it has a future in solid tumors if no steroids are needed. or autoimmune diseases, where we have already seen how Dara can be effective. We al remember possibilities for CD38 in rheumatoid arthritis. I would think Genmab has a fairly good idea of possible alternative routes, even though they have not made it public
-
Her er jeg også ret overbevist om at der er en plan B.... og vil give @gentogen ret - der er ingen god grund til at forvirre markedet mere end det tilsyneladende er.... Som det er nu er det temmelig sort og hvidt opt ind eller ud?..... Når det er sagt, så føler jeg at plan B er nærmest ikke eksisterende i Jan's sind...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind