Genmab — Juli 2024
-
Jeg ser en stor mulighed for, at Genmab kan stige med over 1000 kr i år, samtidig med at den maksimale nedgang sandsynligvis vil være højst 200 kr. Dette giver en risk/reward ratio på 1:5, hvilket sjældent bliver meget bedre. Jeg handler ud fra både firmaets værdi og gode risk/reward muligheder og benytter TA til at time køb og salg.
-
Efter at have analyseret Genmab frem til 2030 ser jeg et stort potentiale, især hvis pipelinen fortsætter med at performe som forventet. Den nuværende nedtur kan tilskrives den tabte voldgift samt de høje renter. Med pipeline data inden for rækkevidde er det blot et spørgsmål om tid, før indtjeningen vil tale sit tydelige sprog. Jeg forventer, at Q2 vil overraske positivt.
-
Her er, hvor risikoen på 200 kr kommer ind. Hvis JNJ ikke vælger at gå ind, kan prisen falde til 1500 kr. Hvis dataene samtidig fejler totalt, kan aktiekursen falde yderligere, men jeg forventer gode data på niveau med de data, der allerede er blevet præsenteret.
-
Det kan meget vel være, at Jyske Bank får ret. Der er flere triggere i andet halvår, så det ville være forkert af Jyske Bank at sænke deres kursmål blot på grund af panik på markedet. Der har ikke været nogen specifik dårlig nyhed, der skulle være årsag til faldet fra 3300 til 1700. Men med Genmab ser vi ofte disse kraftige kursudsving så helt naturligt det er lidt kraftigere denne her gang på grung af voldgiftsagen som de tabte 3 gange. Der bleve jo reelt set barbaret lidt af hver gang.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind