Genmab — Juli 2024
-
Ved ikke om den har været ude før. Jyske har talt med IR om netop Rina-S der kommer med data i løbet af andet halvår, og som ifølge IR vil bevise overfor markedet, hvorfor Genmab købte ProfoundBio. Jyske siger de på baggrund af den seneste kursreaktion på trods af gode nyheder kan fornemme en vis frustration fra IR, som mener, nogle markedsaktører spekulerer imod selskabet. Det kan gå hurtigt opnår stemningen vender.
-
@lahn1 .... Ved ikke hvor meget man skal ligge i JB's ord. - De har været alt for offenside/positive til min smag igennem de seneste måneder omkring Genmab...... Hvordan skal det kunne lade sig gøre at spekulere imod Genmab uden der er en nævneværdig short køb i aktien?
-
Man kan vel spekulere imod en aktie på mange måder. Sprede negativ information, signalere til markedet at prisen skal ned ved at handle put options. Spoofing, algoritme og mange andre måder. Men i dette tilfælde er jeg tilbøjelig til at tro at spekulere mod Gmab, kunne være spredning af negativ information. Mange at de største meningsdannere på X og medier har været meget negative på samtlige at Gmabs data i år og kaldet det useriøst og amatøragtig. Men jeg kan self ikke sige det er det JB mener
-
Enig med YPE i, at man skal lytte til markedet, og da cirka 70% af alle handlende bruger teknisk analyse i stedet for fundamental analyse, lytter mange til TA uden egentlig at være klar over det. Statistisk set slår juli måned juni måned på, og det har jeg handlet på. Jeg har 100% respekt for folk, der har en anden mening eller strategi.
-
Morning
her lidt TA som ikke er sat ud af spil i min lille verden https://proinvestor.com/boards/121201/ -
De lodrette gule linjer viser tidligere RSI-bundniveauer, hvor det har været fordelagtigt at købe. Pt. er RSI lavere end tidligere, så min konklusion er, at Genmab er mere oversolgt end nogensinde, uden nogen dårlige nyheder. Set ud fra logik og sund fornuft er det nuværende niveau derfor et endnu mere attraktivt købsniveau end tidligere, hvor der har været store efterfølgende kurs opsving.
-
StockBull, jeg tror ikke at det bliver en god Juli for Genmab i år. Den slags historik kan virke, indtil det pludselig ikke virker. Igen i år bliver alle pengene hældt i fedmeaktier. Jeg tror, at Novo, Zeland og Gubra kommer til at overskygge Genmab hen over den kommende periode.
-
Det vigtigste er at købe Genmab, når RSI er under 30, og sælge den, når den overstiger 70 på både dag- og ugekortet. Denne strategi har været effektiv i de seneste 10+ år. Da dette er en Genmab-tråd, vil jeg ikke kommentere på andre aktier, du nævner YPE.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind