Genmab — Juni 2024
-
well - lige nu ser det ud til at egenkapitalen får et hug pga opkøbsprogrammet.
-
Er der ikke andre end JørgenVarnæs, der kan komme med kritiske syn på casen? Aktien beskreves for værende ALT for billig og undervurderet, men den siver hver dag. Hvad hvis cd38 fejler og jNJ ikke tager optionen? Havde man lyttet til Jyske Bank, så skulle man stige på toget siden kurs 2000 kr. sidenhen er den kun gået en vej
-
Nu bliver der talt en del om PE på aktien. Overvej hvordan PE vil se ud i 2031. Den bliver rigtig grim
-
de 8 produkter der sælger p.t vil kunne generere over 20 mia i 2031 så ja hvis der ikke kommer andre indtægter på banen kommende 5-6 år ser det ikke godt. Men jeg regner jo som sagt med hexa38 også vil generere mange penge i 2030 til genmar og så er der jo lige resten af pipelinen som der er flere potentielle +5bn usd produkter
-
Ptjah - så har du jo din konklusion der
-
-
Det undrer mig iøvrigt, at Per Larsen i sit overblik, ikke har Genmab med blandt de største skuffelser. ?
-
Genmab er vel bare døde penge og længere er den vel egentlig ikke, selvom jeg medgiver at jyske forgæves har prøvet at give et andet billede igennem lang tid snart. Men ærligt, det er da ikke noget sexy ved Genmab pt og det ændre sig næppe den kommende tid
, ihvertfald svært at få øje på.. -
med den kursudvikling, vi ser lige nu, skal vi snart til at diskutere, hvornår JvdW mister kontrollen over selskabet
-
E

ller, om han ikke allerede har gjort det -
man skal i hvert fald ikke undervurdere betydningen af et warrant-program, der er er så meget under vand
-
Kursen nærmer sig hastigt en halvering siden ATH 3327......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind