Genmab — Maj 2024
-
@Stockbull: Vil du uddybe hvad “bettet” er ift JNJ opt In/out? (Jeg har en pæn Genmabposition der har ligget nogle år, men den har ikke fulgt med mit depot og jeg tænker
at supplere lidt op.) -
De indledende farmakodynamiske resultater for HexaBody CD38 antyder et betydeligt potentiale, og jeg forventer, at JNJ vil anerkende dette, især med en sandsynlighed på over 80% for, at dataene fra det direkte sammenligningsstudie med Darzalex vil være tilstrækkeligt gode til at JNJ vælger at gå videre. Dette kan resultere i en kursstigning, og en kurs på 3500 kan være realistisk, da en godkendelse fra JNJ kunne nulstille tidligere kursfald i forbindelse med voldgiften, efter min vurdering.
-
Jeg har finjusteret min risiko/reward-strategi for at være ekstra konservativ. Jeg estimerer, at der er en 65% chance for at opnå 1500 kurspoint og en 35% risiko for at tabe 500 kr. inden udgang af 2024. Selvfølgelig kan andre have forskellige tal og meninger.
-
Genmabs aktuelle P/E (Price-to-Earnings-forhold) er historisk lavt på 24, så det er usandsynligt, at kursen falder under 1500, selv hvis JNJ ikke skulle indgå en aftale. Det giver ikke mening, at Genmabs P/E skulle falde under f.eks. 20, da Epco med videre vil fylde i pengekassen i mange år fremover. Det er nødvendigt at acceptere, at patenter udløber, og at der konstant kommer nye produkter på markedet. Patenter er for de svage. De fungerer som miner i en krig, der kun generer modstanderne midl
-
Godmorgen

-
@Raun det er en mulighed. Janssen enheden nedlægges. Stoffels og Lobowitz som begge er koryfæer finder nye veje. De sælger/laver spin out med “Kenvue” Alt kunne passe på at Genmab og Winkel mv skal indgå i organisationen. Men det kan også være så meget andet

-
Sydbank: Gode data fra Novos blødermedicin - virker konkurrencedygtigt https://www.proinvestor.com/investornyt/1159373/sydbank-gode-data-fra-novos-blodermedicin-virker-konkurrencedygtigt
-
Aktier/tendens: Novo og Genmab stjæler rampelyset forud for inflationstal https://www.proinvestor.com/investornyt/1159390/aktier-tendens-novo-og-genmab-stjaeler-rampelyset-forud-for-inflationstal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind