Genmab — April 2024
-
Bullish - hvad taler du om
-
?
-
@JørgenVarnæs, jeg troede du spurgte til mit indlæg 8:00

-
8:00?
-
PoC for mig, er når der er safety og en eller anden form for effekt - altså i klinikken, men langt fra markedet
-
Det er sgu en meget vild modtagelse, det her opkøb får! Ingen handel og ingen kursudvikling. Alle er efterhånden ligeglade med GEN…
-
Omkring PoC - så er her beskrivelsen af, hvordan FDA ser på sagerne - https://www.fda.gov/media/72211/download
-
Når det kommer til investeringer, er det vigtigt at have en veldefineret plan og at kunne imødekomme kritik og spørgsmål fra investorerne. Selvom verden kan være uforudsigelig, er det stadig afgørende at have en klar strategi og kommunikere den tydeligt til investorerne. Ser frem til yderligere info.
-
Har vi hørt noget om balancen kommer i spil ifht finansieringen?
-
Et afgørende tidspunkt for investorer at nøje overveje deres risikotolerance, investeringsmål og tidshorisont. Jeg ser personligt dette opkøb som en mulighed for at styrke den samlede forretningscase og på sigt reducere den samlede risiko. Dette opkøb kan muligvis bidrage til at styrke Genmabs position og diversificere dens portefølje, hvilket kan kan gavne investorer på lang sigt. Så ja ny ørkenvandring.
-
UBS sænker kursmålet til 2750 fra 2800. Ændringen blev foretaget umiddelbart inden dagens nyhed
-
-
Genmabs udkårne, amerikansk Profoundbio, har tilsyneladende ikke haft problemer med at rejse penge til udvikling af sin pipeline af nye kræftmidler.
I hvert fald lykkedes det for bare halvanden måned siden selskabet at rejse 112 mio. dollar, eller 775 mio. kr., med henblik på at finansiere udviklingen af selskabets udvikling af nye kræftmidler.
I den forbindelse blev aktiesalget også overtegnet. Det fremgår af en pressemeddelelse fra den 13. februar.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind