Genmab — Marts 2024
-
Der er mange, der har haft glæde af de antistoffer - i forhold til succes'en er aktionærerne nok dem, der har fået suverænt mindst ifht potentialet
-
For mig er det her, der er mest KYSO
-
Jeg vil ikke afvise, at succes'en bliver udvidet til at omfatte aktionærerne på et tidspunkt - men indtil nu har der kun været huller i suppen
-
At en så stor succes kaster så lidt af sig, er en sand bedrift
-
jeg købte min portion fra 30´erne op i 50´erne med et GAK på 42 eller så - har siden solgt ud løbende fra kurs 120 og hele vejen op i over kurs 3000 og ned igen til under kurs 2000 - og pt har jeg nu en portion som jeg gerne vil holde langsigtet, såfremt jeg stadig tror på dem.
-
som du beskriver det, er det fremragende spekulation - men jeg forstår ikke iveren efter at rose selskabet for at være meget tæt på konkurs
-
De har talt om KYSO et pænt stykke tid og registererede det for nogle år siden - tror lidt det også var en cadeau til deres tidligere CFO David Eatwell, som jo fandt på begrebet. Han gik vistnok ud af Genmab for at passe sin kone der var syg med kræft (hvis jeg husker rigtigt).
-
...de har haft 24 år...
-
og de har ikke 1 program, de selv ejer
-
Var det ikke Pagano, der koketterede med bruttoomsætningen på de 8 programmer? Hvor meget er det lige, der tilfalder aktionærerne?
-
Så at GEN er faldet i guldkrukken med dara undskylder ikke for at efterlade så meget på bordet
-
selvfølgelig ikke - succes'en har den størrelse den nu engang har - men den kunne have været markant større
-
Jo det er jo begrundelsen for at bevæge sig i retning af at eje det selv, men det kan du jo ikke bare gøre. Darzalex var jjo aldrig blevet det sublime produkt hvis Genmab selv har taget det hele vejen. I værste tilfælde var det Sanofi der stod med et kæmpe produkt og Genmab som håbede at nå bare en blockbuster
-
...har jeg sagt noget om det?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind