Genmab — Marts 2024
-
not sure i ever heard of Baader Bank, but it seems they have a buy - Genmab $GMAB 1,954DKK
Baader. Buy. 3,239
️ 3,446DKK https://twitter.com/Quality_stocksA/status/1764913792394129790 -
I meddelelsen fra Genmab angives kurs 27,881, og handelsdato 28. feb.
-
Lundbeck gør klar til fase 3-studie af MSA-middel efter opmuntrende data
Lundbeck bekræfter sine planer om at gå i fase 3 med en kandidat mod multipel system atrofi. https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article16905404.ece -
Det kunne have noget at gøre med de hygiejneprogrammer, der kører overfor skribenter, der frembringer kritiske indlæg
-
Det er jo ikke alt, der er velkomment her
-
Personangreb, personlige perfiditeter, motivsøgning, spam, ukvemsord og anden facon og sprogbrug som ekskluderer god, venlig og respektfuld debat har nultolerance for her sitet.
-
JV..Hvis du hævder, at jeg censurer skribenter alene på grund at de er kritiske, så kender du selv udgangen.
-
Det var ikke dig, jeg hentydede til Helge - men tak for illustrationen
-
Ok...ironi og sarkasme er nok ikke den bedste kommunikationsform på de sociale medier. Det fører ofte til misforståelser og konflikter, når man ikke samtidigt kan se det venlige og åbne kropssprog hos afsenderen

-
lahn1 17.26, jeg har ikke solgt Genmab selv om jeg ikke sidder og kommenterer på alle op og nedgange i aktien. Jeg synes stadig at aktietilbagekøbsprogrammet er et lille skridt for Genmab og muligvis et stort skridt for Jan. I øvrigt er jeg fortsat i tvivl om Jan´s profil er den rigtige som selskabets CEO om mange er ham stor tak skyldig for hans kæmpeindsats gennem årene.
-
Jeg har ikke brugt ironi og sarkasme på nettet siden starten af 00’erne. Hvis du checker historikken, så bliver samtlige kritiske indlæg efterfulgt af en - “har du aktier”, “er du trold”, “du er negativ”, “du er urimelig”, “du er ikke seriøs” og andre generelle, “jeg bryder mig ikke om dig” indlæg
-
Fælles for alle disse replikker er, at de er totalt blottede for relevante argumenter
-
Jeg har ikke samme opfattelse, som du har om faconen her i chatten. Det må være andre steder du oplever den slags. Forsat god aften

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind