Genmab — Marts 2024
-
Pagano har jo også solgt under et igangværende buyback program
-
Det ikke en 100% sikker regel. Gabs i diagrammet/kortet fyldes ca. 80 % af tiden/gangene. D.v.s 20% af gabs forbliver åbne. https://marketrebellion.com/news/trading-insights/mind-the-gap-gaps-fills-and-how-to-trade-them/#:~:text=Chart gaps and gap fills,missing area in the chart.
-
For et par år siden lavede Genmab en ordning, hvor alle ansatte, der ønskede at sælge, blev samlet i en pulje, der så blev solgt samlet til dagens gennemsnitskurs. Jeg har tidligere set, at denne handel blev synlig som en intern handel på Nordnet, jeg er ikke sikker, men jeg mener, at det var Danske Bank, der stod for handelen.
-
Er det kun mig, der bliver irriteret over at akiten kan have 0,5 decimaler, når den er under 2000?
-
Fra 999 til 1000 ændres kursen med 0,1 til 0,5 i spring. Fra 1999 til 2000 ændres den fra 0,5 til 1,0 - det er noget børsteknisk
-
Bare min OCD, der er irriteret over at skulle bruge decimaler i kursen. Lidt som at være i børnehave og så komme over i den store skolegård….
-
Lige nu er GEN barnet, der ikke bare bliver holdt tilbage i klassen, men bliver sendt ned i børnehaven fra 1. Klasse….
-
Brit, don’t get me fu€&%”#ing started!
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind